برای نخستین بار در کشور در قم صورت گرفت

برگزاری مجمع سالیانه یک هیات ورزشی به صورت وبینار در قم

۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۱:۵۳:۵۲
کد خبر: ۱۱۶۵۰۰۱
برگزاری مجمع سالیانه یک هیات ورزشی به صورت وبینار در قم
مجمع سالیانه هیات تنیس روی میز استان قم با حضور مدیر کل ورزش وجوانان و رئیس این فدراسیون ورزشی به صورت وبینار به انجام رسید که برگزاری مجمع به صورت وبینار برای اولین بار بود که در کشور در قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مجمع سالیانه هیئت تنیس روی میز با حضور مهرداد علیقارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز و رسول منعم مدیرکل اداره ورزش وجوانان و محمدعموئیان رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم و کلیه اعضاء مجمع بصورت وبینار برای اولین بار درسطح هیئت های تنیس روی میز کشور وهیئت های ورزشی استان قم برگزار گردید.

رسول منعم مدیر کل اداره ورزش وجوانان استان قم در سخنان خود ضمن تشکر بابت برگزاری مجمع سالیانه به صورت وبینار که برای اولین بار درسطح هیئت های ورزشی کشور و استان قم برگزار شد، هیئت تنیس روی میز استان را یکی از هییت های برتر اعلام نمودند وکسب مقام های متعدد کشوری بازیکنان پینگ پنگ را تبریک گفت.

وی برگزاری کلاس مربیگری سطح یک جهانی وکلاس داوری و جشنواره ی استعدادیابی با کمک آموزش و پرورش و مسابقات بخش های تابعه و توجه ویژه به خانه های روستایی و ورزش همگانی را برای گسترش رشته پینگ پنگ خواستار شد.

منعم در پایان صحبت های خود از زحمات عموئیان و عوامل اجرایی پینگ پنگ استان قم تشکر نموده و از علیقارداشی بابت کمک به پینگ پنگ استان قم هم تشکر نمود.

علیقارداشی در وبینار هییت تنیس روی میز استان قم ضمن تشکر از جناب منعم بابت حمایت های وی از پینگ پنگ قم موفقیت های کسب شده توسط بازیکنان استان قم در مسابقات کشوری را به جامعه تنیس روی میز و عموییان تبریک گفتند و از میزبانی های استان در مسابقات کشوری تشکر نمودند.

وی کسب سهمیه المپیک توکیو توسط نیما عالمیان و سیمین رضایی داور بین المللی کشورم را به جامعه تنیس روی میز کشور تبریک گفتند و ایشان قول مساعد برای کمک جهت تجهیز سالن خانه تنیس روی نیز استان قم دادند ودر پایان برای برگزاری وبینار که اولین بار درسطح کشور برگزار شد از هیئت قم تشکر نمودند.

در این جلسه عموئیان ضمن خیر مقدم به کلیه حاضرین وتشکر از مسئولین که اجازه برگزاری مجمع سالیانه هیئت قم را بصورت وبینار دادند در مورد موفقیت های پینگ پنگ استان قم در سطح کشور ایراد سخن نمود و به کسب مقام اول پارسا پریزاد در جشنواره استعدادیابی کشور ، مقام دوم محمد حسن حبیبی در نونهالان، مقام اول سید علی سجادیان در نوجوانان مقام دوم کشور وراهیابی به جمع هشت نفر بزرگسالان کشور توسط پویا وفایی وقهرمانی تیم هیئت قم در دسته یک ولیگ برتر نوجوانان وجوانان کشور و مقام سوم قهرمانی جوانان کشور واستعدادهای برتر و مقام های وملیکا اسحاقی و ساره احمدی در مسابقات دختران کشور به عنوان موفقیت های جامعه تنیس روی میز استان قم نام برد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز