پذیرش مدرسه علمیه معصومیه قم تا پایان اردیبهشت ماه

۱۴۰۰/۰۲/۰۵ - ۱۲:۴۸:۵۵
کد خبر: ۱۱۷۰۱۸۳
پذیرش مدرسه علمیه معصومیه قم تا پایان اردیبهشت ماه
پذیرش مدرسه علمیه معصومیه (س) قم از بین فارغ التحصیلان دانشگاهی و بر اساس شرایط عمومی و اختصاصی برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ آغاز شده است و تا پایان ماه جاری ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مدرسه علمیه معصومیه قم یکی از معروف ترین مدارس علمیه در کشور است که در هر سال تحصیلی و از بین فارغ التحصیلان دانشگاهی بر اساس شرایط عمومی و اختصاصی خود اقدام به پذیرش طلبه می کند.

این مدرسه برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ نیز از بین داوطلبان مؤمن، انقلابی و ممتازی که ضمن برخورداری از تحصیلات دانشگاهی و شرایط عمومی حوزه، واجد شرایط اختصاصی پذیرش در این مدرسه باشند، بر اساس سند راهبردی و طرح تحول حوزه های علمیه ویژه طلاب فارغ التحصیل از دانشگاه طلبه می پذیرد.

در عین حال «کوتاه شدن دوره تحصیل و کاهش تعطیلات زائد و بی ضابطه»، «رشد جامع و توانمندسازی تخصصی در قالب رویکردهای پایه» و «پیوستگی برنامه در مقدمات و سطح عالی با هدف نقش آفرینی اجتماعی و تمدنی طلاب» از ویژگی‌های تحصیل در این مدرسه علمیه است.

همچنین نظام علمی و تربیتی این مدرسه علمیه بر محوریّت اندیشه های امامین انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) و حضرت آیت الله خامنه ای و البته تربیت محوری، جامعیّت، تعمیق و کارآمدی عالمانه با نظارت استادان برجسته و مجرّب چیده شده است.

علاقمندان به پذیرش در این مدرسه علمیه باید ضمن بهره مندی از تحصیلات دانشگاهی (در یکی از مقاطع کاردانی تا دکتری)، شرایط عمومی پذیرش حوزه های علمیه را نیز داشته باشند، ضمن آن که برخورداری از معدل ۱۴ و یا دارا بودن حداقل رتبه ۳ رقمی در کنکور سراسری و همچنین قبولی در مصاحبه داخلی مدرسه علمیه معصومیه از دیگر شرایط پذیرش در این مدرسه عنوان شده است.

بر این اساس داوطلبان تحصیل در این مدرسه علمیه برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ می توانند از طریق لینک ثبت نام سامانه پذیرش مدرسه علمیه معصومیه، اطلاعات خود را وارد کرده تا در نوبت مصاحبه ها بر اساس اولویت ثبت نام قرار گیرند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز