همزمان با میلاد کریم اهل بیت(ع) امام حسن مجتبی(ع)

رزمایش همدلی و احسان به همت گروه پدافندهوایی حضرت معصومه (س) قم انجام شد

۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۱۲:۳۲:۰۵
کد خبر: ۱۱۷۱۸۴۴
رزمایش همدلی و احسان به همت گروه پدافندهوایی حضرت معصومه (س) قم انجام شد
با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و گروه پدافندهوایی حضرت معصومه (س) رزمایش همدلی و احسان و کمک های مؤمنانه با توزیع ۲۶۰ بسته البسه و پوشاک بین نیازمندان شهر مقدس قم و روستاهای اطراف صورت گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سرهنگ نعمت محسنی زرین فرمانده گروه پدافندهوایی حضرت معصومه (س)،در حاشیه توزیع بسته های اهدایی گفت: به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (علیه السلام) و با توجه به وضعیت و شرایط اقتصادی بد که در جامعه حاکم است و همچنین در راستای فرمایشات حضرت آقا در خصوص کمک های مؤمنانه و تقلیل آلام مردم ضعیف جامعه بتوانیم ان شاءالله با توزیع بسته های تهیه شده کمکی کرده باشیم.

وی افزود: همکاران من در قسمت های مختلف شهر و روستاهای اطراف این بسته ها را در بین نیازمندانی که توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) شناسایی شده اند توزیع می کنند.

فرمانده گروه پدافندهوایی حضرت معصومه (س) در خصوص ارزش ریالی بسته های اهدایی تصریح کرد: بسته‌های اهدایی با توجه به تعداد نفرات خانوارهای نیازمندان از ۲۰۰ هزارتومان تا یک میلیون تومان می باشد که حدودا جمعا ۵۰۰ میلیون تومان تخمین زده می شود.

وی در ادامه افزود: کمک های مؤمنانه گروه پدافندهوایی حضرت معصومه (س) در بحث البسه و پوشاک که شامل کفش، پیراهن، شلوار و چادر مشکی می باشد اولین بار هست که انجام می شود ولی در بحث ارزاق و تغذیه چندین مرحله است که این کمک ها صورت گرفته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز