احداث خط اتوبوس BRT بلوار آیت‌الله بروجردی تا پایان سال ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۰:۴۲:۱۸
کد خبر: ۱۱۷۷۵۲۰
احداث خط اتوبوس BRT بلوار آیت‌الله بروجردی تا پایان سال ۱۴۰۰
معاون فنی و عمرانی شهرداری قم از احداث خط اتوبوس BRT بلوار آیت‌الله بروجردی تا پایان سال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، عباس حلوایی‌زاده با اشاره به برنامه‌ریزی برای تکمیل خط BRT بلوار آیت‌الله بروجردی در سال جاری اظهار داشت: این پروژه از سال قبل آغاز شده است و در سه فاز حدفاصل انسجام تا میدان مرجعیت، از مرجعیت تا تقاطع مدافعان سلامت و در نهایت تا پردیسان در بلوار آیت‌الله بروجردی اجرایی می‌شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با بیان اینکه حداقل عرض بلوار آیت‌الله بروجردی، ۷۰ متر شامل مسیر دوچرخه، پیاده‌راه، مسیر فضای سبز، انهار طرفین و سواره‌رو بوده و یک مسیر نیز برای آینده پیش‌بینی‌شده است، ابراز کرد: شاید هم‌اکنون به نظر برسد احداث اتوبوس BRT  موردنیاز نباشد، اما به‌طور یقین با افزایش جمعیت پردیسان آن را در نظر گرفته‌ایم.

حلوایی زاده ادامه داد: این پروژه بالغ‌بر ۲۲ میلیارد تومان به بخش خصوصی واگذار شد تا ۹ کیلومتر مسیر عملیات بتن‌ریزی و زیرسازی اجرا شود.

وی با تأکید بر اینکه در این پروژه، خاکریزی انجام شده و بعد از اتمام مراحل نهایی وارد مرحله بتن‌ریزی می‌شویم، تصریح کرد: زمان‌بندی پروژه، ۱۲ ماه و تا دی‌ماه ۱۴۰۰ است که امیدواریم در کار تسریع شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم نوسانات قیمتی را مورد توجه قرارداد و گفت: با توجه به افزایش قیمت سیمان و برخی گرانی‌ها، در روند اجرای طرح با مشکلاتی مواجه شدیم اما خوشبختانه روند کار پیشرفت خوبی دارد.

حلوایی زاده خاطرنشان کرد: مسیری که پیش‌بینی‌شده تا تقاطع انسجام و میدان نماز است که با این اتفاق، حجم بالایی از ترافیک مسیر پردیسان مدیریت می‌شود، اگر فردوسی را نیز اتصال بدهیم، بار ترافیکی جمهوری کاهش می‌یابد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز