مجتمع فرهنگی ورزشی شهید سردار عزیززادگان به بهره‌برداری رسید

۱۴۰۰/۰۳/۰۱ - ۱۱:۴۲:۰۸
کد خبر: ۱۱۸۲۱۸۳
مجتمع فرهنگی ورزشی شهید سردار عزیززادگان به بهره‌برداری رسید
مجتمع فرهنگی ورزشی شهید سردار عزیززادگان در ادامه اجرای طرح "قم در مسیر تحول" با حضور مسئولان استانی و شهری و خانواده معظم شهدا به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، آیین افتتاح مجتمع فرهنگی ورزشی شهید سردار عزیززادگان  با حضور بهرام سرمست استاندار قم، دکترسید مرتضی سقاییان نژاد شهردار قم، معاون استاندار، اعضای شورای اسلامی شهر قم، معاونان شهرداری و جمعی مدیران استانی و شهری برگزار شد.

مجتمع فرهنگی ورزشی شهید عزیززادگان بااعتباری بالغ‌بر ۲۳ میلیارد تومان در بلوار یادگار امام(ره)، خیابان شهید شاملوئیان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

عملیات عمرانی این پروژه فرهنگی ورزشی در سال ۱۳۹۷ در زمینی به وسعت دو هزار و ۴۰۰ مترمربع آغاز شد و در اردیبهشت‌ماه سال جاری به بهره‌برداری رسیده و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

استفاده از سیستم‌های نوین سرمایشی و گرمایشی جانمایی و احداث جایگاه تماشاچی و همچنین جایگاه ویژه، کف‌پوش استاندارد و نورپردازی مناسب برای روشنایی این سالن ازجمله ویژگی‌های فنی انجام‌گرفته در این پروژه به شمار می‌آیند.

گفتنی است طرح “قم در مسیر تحول” از چهارشنبه این هفته به مدت ۱۲ هفته به‌منظور افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات طرح‌های شهری اجرا می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز