اکران پویش تبلیغات محیطی ” ایران مقتدر” در قم

۱۴۰۰/۰۳/۰۴ - ۱۰:۴۴:۵۲
کد خبر: ۱۱۸۳۷۴۷
اکران پویش تبلیغات محیطی ” ایران مقتدر” در قم
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از اکران پویش تبلیغات محیطی " ایران مقتدر" در سطح شهر خبر داد و گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی و رسالت ملی و ایمانی شهرداری قم، سربلندی ایران اسلامی و نظام جمهوری اسلامی در همه عرصه‌های داخلی و خارجی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مهدی کلانترزاده با اشاره به اکران پویش ” ایران مقتدر ” در شهر قم اظهار داشت: سربلندی ایران اسلامی و نظام جمهوری اسلامی در همه عرصه‌های داخلی و خارجی از مهم‌ترین دغدغه هر ایرانی بوده و در شهرداری قم، به‌عنوان یک رسالت ملی و ایمانی به آن پرداخته می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با بیان دغدغه‌های مقام معظم رهبری برای اقتدار ایران و نظام اسلامی افزود: قوی شدن امروز یک وظیفه‌ای است که باید همه مردم و مدیران در همه حوزه‌ها به یک اندازه نسبت به آن احساس مسئولیت کرده و انتخابات پیش‌رو، میدان جامه عمل پوشاندن به این وظیفه است.

کلانترزاده از تعیین نقشه راه برای برگزاری انتخاباتی پرشور برای اقتدار کشور و نظام در شهرداری قم خبر داد و تصریح کرد: برگزاری پویش ” ایران مقتدر” با هشتگ “برای سرنوشت – برای ایران” باهدف برگزاری انتخاباتی پرشور برنامه‌ریزی‌شده است.

وی محتوای پویش را برگرفته از بیانات امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و همچنین شهدا دانست و یادآور شد:  محتوای تولیدشده در این پویش به‌صورت تولیدات گرافیکی در تبلیغات گسترده در سطح شهر اکران و در فضای مجازی نیز منتشر خواهد شد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم این پویش را نقشه راهی برای محتواهای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ خواند و تأکید کرد: محوریت جمله‌ها و متون استفاده‌شده با موضوعات مختلف ازجمله تشویق حضور مردم در انتخابات و شاخص‌های انتخاب شایسته و اصلح و عزت و سربلندی ایران اسلامی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز