آیت‌الله سعیدی:

حضور مردم راه‌های بسته را برای کشور باز می‌کند

۱۴۰۰/۰۳/۰۴ - ۱۱:۰۸:۰۹
کد خبر: ۱۱۸۳۷۷۳
حضور مردم راه‌های بسته را برای کشور باز می‌کند
نماینده ولی‌فقیه در استان قم با تاکید بر اینکه در همه عرصه‌های کشور باید به دنبال تبعیت از فرمان رهبری باشیم، گفت: اکنون در حوزه انتخابات، رهبری بر لزوم حضور گسترده مردم تاکید دارند چراکه حضور مردم گره‌گشاست و راه‌های بسته را باز می‌کند و ما باید به دنبال تحقق این هدف باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، آیت‌الله سعیدی عنوان کرد: کادر درمان با تبعیت از فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی خاطرات دفاع مقدس را برای همگان یادآور شدند.

وی با تاکید بر اینکه در همه عرصه‌های کشور باید به دنبال تبعیت از فرمان رهبری باشیم، گفت: اکنون در حوزه انتخابات، رهبری بر لزوم حضور گسترده مردم تاکید دارند چراکه حضور مردم گره‌گشاست و راه‌های بسته را باز می‌کند و ما باید به دنبال تحقق این هدف باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان قم گفت: مردم با وجود انتقادهایی که دارند با محوریت کمیته امداد به نیازمندان کمک می‌کنند که این نتیجه عملکرد مطلوب کمیته امداد است، نیروهای این مجموعه از سلیقه‌های شخصی دور بوده و در مسیر جهاد الهی فقط به رضای الهی توجه دارند.

خاطرنشان می‌شود، در پایان این دیدار در راستای تقدیر از اختصاص ۲۰۰ هزار پرس غذای تبرکی حرم مطهر به نیازمندان، لوح تقدیر رئیس کمیته امداد کشور به آیت‌الله سعیدی اهدا شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز