کتاب "آب در آینه دانش" منتشر شد

۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۰:۲۶:۵۸
کد خبر: ۱۱۸۵۴۷۱
کتاب آب در آینه دانش منتشر شد
کتاب "آب در آینه دانش" راهی برای دست‌یابی به تجربه‌های مدیریت دانش در صنعت آب و فاضلاب کشور به کوشش شرکت آبفای استان قم به چاپ رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، کتاب "آب در آینه دانش" به کوشش علی جان صادق پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم، عبدالهادی مطهری دبیر کمیته تحقیقات این شرکت و جمعی از نویسندگان و پژوهشگران حوزه آب و فاضلاب منتشر شده است.

از این کتاب به عنوان پژوهش‌نامه شرکت آب و فاضلاب استان قم یاد می‌شود که شامل مجموعه آثار علمی است که از سال‌های 1389 تاکنون به رشته تحریر در آمده و اغلب مقالاتی است که در کنفرانس‌های مختلف مورد پذیریش قرار گرفته است.

این مجموعه آثار در راستای مدیریت دانش، مستندسازی شده و به چهار فصل اصلی تقسیم‌بندی شده است؛ در فصل اول 6 مقاله عمدتاً علمی – پژوهشی مدیریت دانش، در فصل دوم معرفی کوتاه سه کتاب چاپ شده در این حوزه، در فصل سوم 15 مقاله از حوزه صنعت آب و فاضلاب و در فصل چهارم 14 مقاله حوزه مدیریتی و اجتماعی ارائه شده است.

به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم که در ابتدای این کتاب آمده است: "آب در آینه دانش" در راستای مدیریت دانش به مستندسازی مجموعه مقالات منتخب و پذیرفته شده در کنفرانس‌ها و نشریات مختلف پرداخته است.

دکتر علی جان صادق پور معتقد است: در صورت توجه ویژه به مدیریت دانش و استفاده گسترده از آن در سازمان‌ها و مراکز علمی به منظور رسیدن به اهداف خویش، شاهد موفقیت و تحولی عظیم در عرصه‌های مختلف جامعه خواهیم بود.

مهندس عبدالهادی مطهری دبیر کمیته تحقیقات شرکت آب و فاضلاب استان قم نیز در پیشگفتار این کتاب خاطرنشان کرده است: مدیریت دانش به سازمان کمک می‌کند تا در مواقع بحرانی چشم‌انداز درستی از داده‌ها و اطلاعات و میزان آسیب‌های سازمانی در اختیار مدیران قرار گیرد.

این کتاب در 670 صفحه توسط نشر سلسله به چاپ رسیده و در اختیار کارشناسان صنعت آب و فاضلاب و علاقه مندان به این حوزه قرار گرفته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز