تکمیل دیواره سبز بلوار شهید سلیمانی در قم

۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۲:۱۲:۱۵
کد خبر: ۱۱۸۵۵۶۶
تکمیل دیواره سبز بلوار شهید سلیمانی در قم
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: در برخی بخش‌های بلوار شهید سلیمانی، به دلایل مختلف دیواره سبز اجرا نشده که در دستور کار قرارگرفته و در محدوده مناطق یک، دو، سه، چهار و هفت تکمیل خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، پیام جوادیان با بیان اینکه بستر رودخانه قم و بلوار شهید سلیمانی یکی از شریان‌های ترافیک و تردد شهری محسوب می‌شود، اظهار داشت: این محور اصلی‌ترین مسیر دسترسی به حرم مطهر است و ازلحاظ تردد و منظر شهری درجه و جایگاه ویژه‌ای دارد.

وی با اشاره به اهمیت توسعه فضای سبز در بلوار شهید سلیمانی تصریح کرد: احداث فضای سبز در این محور با توجه به اینکه بستر رودخانه بوده و دچار مشکلات خاص خود است، همواره در دستور کار بوده و تقویت منظر شهری آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با تأکید بر اینکه به همین منظور احداث دیواره سبز بلوار در دستور کار مدیرت شهری بوده و به مرور در حال تکمیل است افزود: این پروژه از سال ۹۳ در این محور با استفاده از گونه‌های سازگار شهر قم آغاز شده و از سال ۹۴ سرعت ویژه‌ای گرفته است که در حال حاضر دیواره سبز آن یکی از منظرهای شاخص شهری قم محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه طول مسیر احداث‌شده بلوار بیش از ۹ کیلومتر که از پل امیرکبیر تا محدوده منطقه چهار شهرداری قم است گفت: ادامه پروژه تا پردیسان نیز در دستور کار است و در زمان مناسب فضای سبز نیز به مجموعه اضافه خواهد شد.

جوادیان تصریح کرد: بلوار شهید سلیمانی در چند سال اخیر با تأکید مدیریت شهری با اعتبار خوبی که اختصاص‌یافته، علی‌رغم محدودیت‌ها شرایط فضای سبز خوبی پیدا کرده است، البته در برخی بخش‌ها به دلایل مختلف دیواره سبز اجرا نشده که در دستور کار قرارگرفته و در محدوده مناطق یک، دو، سه، چهار و هفت تکمیل خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز