در حرم حضرت معصومه(س)

نوجوانان رأی اولی گردهم آمدند

۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۰۹:۱۷:۰۴
کد خبر: ۱۱۹۱۸۵۴
نوجوانان رأی اولی گردهم آمدند
همزمان با آغاز دهه کرامت جشن «دختران آفتاب- نوجوانان رأی اولی» به عنوان یکی از برنامه‌های جشنواره فدای دخترم، ظهر امروز در شبستان حضرت زهرا سلام الله علیها حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، همزمان با آغاز دهه کرامت جشن«دختران آفتاب- نوجوانان رأی اولی » با حضور حدود ۲۰۰ نفر از دختران فعال رواق نوجوان آستان مقدس بانوی کرامت با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی ظهر امروز در شبستان حضرت زهرا سلام الله علیها حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.

در این مراسم جشن خانم فخر روحانی، استاد حوزه علمیه خواهران و کارشناس معارفی حرم مطهر بانوی کرامت با محوریت شخصیت حضرت معصومه سلام الله علیها، انتخابات و رسالت دختران امروز در میدان ولایت مداری و انتخابات برای دختران نوجوان حاضر در جلسه سخنرانی کرد.

این کارشناس معارفی مهم‌ترین رسالت دختران را دعوت مردم به حضور حداکثری در انتخابات دعوت کرد، گفت: مهم‌ترین رسالت امروز بانوان و دختران دعوت مردم به حضور حداکثری در انتخابات است، چراکه جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی ایران حرم است و برای حراست از این حرم و حفاظت از ولایت ائمه معصوم باید از این حرم حفاظت و حراست شود.

مداحی حسن شالبافان، شعر خوانی با محوریت شخصیت حضرت معصومه سلام الله علیها از سوی مجید تال و خانم اشعری، شاعر اهل بیت (علیه‌السلام) و گفت و گو با دختر شهید سردار شعاعی از دیگر برنامه‌های این مراسم جشن بود که به صورت زنده از شبکه دو سیما برای دختران نوجوان ایران اسلامی پخش شد.

لازم به ذکر است، امور فرهنگی خواهران آستان مقدس بانوی کرامت همزمان با دهه کرامت ویژه برنامه‌های متنوعی را برای دختران و بانوان از طریق کانال «معصومانه»، «آستان مهر» و «شده‌ام ۹ ساله» در نظر گرفته است که بانوان و دختران با عضویت در این کانال‌های مجازی می‌توانند در برنامه‌های دهه کرامت آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها مشارکت داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز