استقرار ۹ شعبه اخذ رأی در حرم مطهر بانوی کرامت

۱۴۰۰/۰۳/۲۸ - ۰۸:۲۹:۵۴
کد خبر: ۱۱۹۴۲۴۶
استقرار ۹ شعبه اخذ رأی در حرم مطهر بانوی کرامت
مدیر حرم مطهر بانوی کرامت از استقرار 9 شعبه اخذ رأی در حرم مطهر بانوی کرامت ویژه برادران و خواهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت الاسلام علی اشرف عبدی در گفت‌وگویی با بیان اینکه در حرم مطهر بانوی کرامت ۹ شعبه اخذ رأی فعال است، اظهار کرد: یک شعبه مشترک برادران و خواهران ۵ شعبه ویژه برادران  و ۳ شعبه نیز ویژه خواهران خواهد بود.

وی افزود: در صحن صاحب الزمان(عج) یک شعبه ویژه برادران و یک شعبه ویژه خواهران، در کتابخانه فاطمی یک شعبه ویژه خواهران و یک شعبه ویژه برادران و در مسجد اعظم یک شعبه مشترک خواهران و برادران مستقر خواهد بود.

مدیر حرم مطهر بانوی کرامت ادامه داد: شعبه‌های درب شماره ۹ حرم مطهر، مقبره مرحوم دولابی در صحن امام هادی علیه السلام و حجره ۳۵ در صحن امام رضا علیه السلام ویژه برادران، و شعبه حجره ۲۵ صحن امام رضا علیه السلام نیز ویژه خواهران خواهد بود.

وی با بیان اینکه خادمان آستان مقدس بانوی کرامت شرایط را برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات در حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها فراهم کرده اند، افزود: در هر شعبه ۹ میز و بیش از ۲۰ صندلی خواهد بود تا با رعایت فاصله‌های فیزیکی شاهد برگزاری انتخاباتی سالم به همراه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی باشیم.

عبدی ادامه داد: همزمان با سراسر کشور در حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها نیز انتخابات رأس ساعت ۷ صبح آغاز و تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ادامه خواهد داشت و مردم همیشه در صحنه می توانند با حضور در شعب اخذ رأی حرم مطهر علاوه بر عمل به تکلیف سیاسی خود از فیض زیارت نیز بهره‌مند شوند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز