استاندار خبر داد:

افتتاح دو واحد صنعتی و اقتصادی و کلنگ زنی کارخانه ای با اعتبار ۱۰۰۰ میلیارد تومان

۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۰۸:۲۰:۵۰
کد خبر: ۱۱۹۶۹۹۱
افتتاح دو واحد صنعتی و اقتصادی و کلنگ زنی کارخانه ای با اعتبار ۱۰۰۰ میلیارد تومان
استاندار قم ضمن افتتاح دو واحد صنعتی و اقتصادی، از تعدادی از طرح های صنعتی بازدید و کارخانه ی نساجی آریا گستر مهستان با اعتبار 1000 میلیارد تومان را کلنگ زنی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، دکتر سرمست در برنامه های اقتصادی از شرکت پلاک سنگ تولیدکننده سنگ ساختمانی و طرح جهش تولید شرکت ذوب گستر بازدید کرد و ضمن افتتاح خط تولید توسعه برد شرکت پردیس صنعت سبز تولیدکننده کیس کامپیوتر و نیز شعبه ی جدید فروشگاه سرای ایرانی، شرکت آرتاگستر مهستان تولیدکننده ی محصولات نساجی را کلنگ زنی نمود.

استاندار قم در این بازدید توجه به‌امر تولید را ضروری دانست و گفت: تمام مدیران و دستگاه‌های اجرایی استان مکلف هستند که کارآفرینی و تولید را پشتیبانی و حمایت کنند.

وی با تاکید بر اینکه تمام مدیران و دستگاه‌های اجرایی و همچنین خدمات رسان استان مکلف به‌پشتیانی از کارآفرینی و تولید می‌باشند، خاطرنشان کرد: این موضوع جزو سیاست‌های جا افتاده، معمول و رایجی است که از چند سال پیش دنبال می کنیم.

سرمست اضافه کرد: امسال نیز که سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌هاست، وظیفه و مسئولیت مدیران اجرایی دوچندان شده است.

مقام عالی دولت در استان قم تصریح کرد: در سطح استان قم نه تنها واحدی تعطیل نشده بلکه هر هفته یک واحد تعطیل و راکد را به‌مدار تولید بر می‌گردانیم و یک واحد را که از واحدهای موفق است و طرح توسعه انجام داده را هم به‌افتتاح می‌رسانیم.

وی گفت: طبق شناختی که از سرمایه گذاران واحد تولیدی فوق داریم، و برنامه ای که ارائه داده اند و حمایت‌هایی که از سوی کارگروه  تسهیل و رفع موانع تولید استان از آن خواهد شد، طی ۱۸ ماه شاهد بهره برداری آن خواهیم بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز