اعزام تیم ساحلی قم به رقابت های کشتی قهرمانی کشور در انزلی

۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۱۰:۵۳:۲۱
کد خبر: ۱۱۹۷۱۱۶
اعزام تیم ساحلی قم به رقابت های کشتی قهرمانی کشور در انزلی
تیم کشتی ساحلی استان قم در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به مسابقات قهرمانی کشور در بندر انزلی اعزام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم،  با توجه به برگزاری رقابت های کشتی ساحلی قهرمانی کشور به میزبانی شهر بندر انزلی استان گیلان تیم کشتی ساحلی استان قم به این مسابقات اعزام خواهد شد.

هادی علیایی رئیس هیات کشتی قم اظهار داشت :این پیکارها در حالی در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار خواهد شد که قم در هر سه رده دارای نماینده است.

در رده سنی نوجوانان با توجه به اینکه تنها در سه وزن برگزار خواهد شد ترکیب تیم قم بدین شرح است که در 60- امید پاداشی، 70- امید امامی و در 80- ابوالفضل کردلو با رقبای خود به رقابت خواهند پرداخت.

در چهار وزن رده سنی جوانان، محمد امین عماد در 70- ، امیرحسین همایی در 80-، محمد جواد پوربابا در 90- و محمد مهدی جلیلی در 90+ ترکیب تیم کشتی ساحلی جوانان قم را تشکیل می دهند.

در چهار وزن رده سنی بزرگسالان رضا سعادت، هادی بختیاری،  علیرضا ربیعی و علیرضا دهقانی به ترتیب در اوزان 70-، 80-، 90- و 90+ کشتی گیرانی خواهند بود که در ترکیب تیم بزرگسالان قم حضوردارند.

گفتنی است ،سرپرست این تیم علی ابراهیمی است  و عباس ابراهیمی، محمد محمدی و رضا سعادت به عنوان مربی وی را در این مسابقات همراهی خواهند کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز