آغاز حذف صدور قبوض کاغذی عوارض در شهرداری قم/ خوش حساب‌ها ۳۰ درصد تخفیف می‌گیرند

۱۴۰۰/۰۴/۰۷ - ۱۱:۳۹:۵۲
کد خبر: ۱۱۹۹۳۰۰
آغاز حذف صدور قبوض کاغذی عوارض در شهرداری قم/ خوش حساب‌ها ۳۰ درصد تخفیف می‌گیرند
مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم از آغاز حذف صدور قبوض کاغذی در شهرداری خبر داد و گفت: ازاین‌پس جزییات قبوض عوارض به‌صورت پیامکی به شهروندان ارسال می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، محمد وحیدنیا با اشاره به اجرای طرح حذف قبوض کاغذی عوارض اظهار داشت: اجرای طرح حذف صدور قبوض کاغذی عوارض نوسازی و عمران شهری توسط اداره کل درآمد شهرداری قم و با همکاری سازمان فاوا و اتوماسیون معاونت شهرسازی و معماری شهرداری آغازشده است و در این فرآیند قبوض نوسازی و عمران شهری همانند قبوض آب، برق و … به‌صورت پیامکی به اطلاع مالکان محترم می‌رسد.

وی با بیان اینکه این فرآیند به‌صورت پایلوت از منطقه دو شهرداری قم آغازشده و پیامک در تاریخ یکم تیرماه ۱۴۰۰ به تمام مالکان این منطقه ارسال‌شده است، گفت: همشهریان محترم می‌توانند با توجه به لینک پرداختی که در این پیام وجود دارد نسبت به پرداخت عوارض عمران شهری خود اقدام کنند.

 مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم با اشاره به اینکه  در صورت مغایرت اطلاعات، مالکان می‌توانند به منطقه مراجعه و یا عدد ۹ را به سرشماره ۳۰۰۰۶۹۴۹ ارسال کنند، خاطرنشان کرد: پرداخت این عوارض از طریق سامانه قم‌یار به نشانی qom.ir  نیز امکان‌پذیر است.

وحیدنیا مزایای طرح حذف قبوض کاغذی عوارض عمران شهری را صرفه‌جویی در هزینه صدور قبوض و توزیع آن، توسعه شهر الکترونیک و کمک به محیط‌زیست اعلام کرد و افزود: شهروندان محترم با پرداخت عوارض عمران شهری سال جاری تا پایان شهریورماه، علاوه بر ۱۰ درصد جایزه خوش‌حسابی از تخفیف ۳۰ درصدی هزینه مدیریت خدمات پسماند سال ۱۴۰۰ نیز بهره‌مند می‌شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز