در برنامه سه شنبه اقتصادی استاندار قم صورت گرفت؛

افتتاح و بازدید از طرح های صنعتی شهرک شکوهیه قم / تاکید استاندار قم بر رفع موانع تولید و اجرای طرح های توسعه ای واحدهای صنعتی

۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۰۸:۳۳:۰۵
کد خبر: ۱۲۰۳۲۷۶
افتتاح و بازدید از طرح های صنعتی شهرک شکوهیه قم / تاکید استاندار قم بر رفع موانع تولید و اجرای طرح های توسعه ای واحدهای صنعتی
استاندار قم بر رفع موانع تولید و اجرای طرح های توسعه ای واحدهای صنعتی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، دکتر بهرام سرمست  در برنامه‌ سه‌شنبه‌های اقتصادی از سه شرکت صنعتی فولاد صنعت کاوه ، باران بسپار وکبیر پانل بازدید و شرکت مبتکران پلاستیک تولیدکننده کیسه های پلاستیکی را افتتاح کرد.

استاندار قم در این بازدید طی سخنانی با اشاره به فرصت های سرمایه گذاری استان قم اظهار کرد: فرصت‌های شناسایی شده را به‌صورت مجوزهای بی‌نام در اختیار داریم و مرکز جذب خدمات سرمایه گذاری استانداری نیز به‌اقتضای مراجعه‌هایی که صورت می‌گیرد، تسهیلات را ارائه می‌کند.

وی با اشاره به‌پیگیری مشکل‌های واحدهای تولیدی صنعتی استان به‌منظور حمایت از آنها در جهت ثبات و توسعه بیشتر افزود: برای واحدهایی که مشکل بیمه‌ای داشتند، مقرر شد که حق بیمه کارگران به صورت اقساطی دریافت شود.

استاندارقم ادامه داد: واحدهای که مشکل بانکی دارند، نیز با کمک تشکیلات قضایی و مساعدت سیستم بانکی برای رفع انسداد حساب، تامین نقدینگی و اعطای تسهیلات اقدام خواهد شد.

سرمست با اشاره به‌معضل‌هایی که واحدهای تولیدی در خصوص ثبت سفارش و موضوع تعهدهای ارزی با آن مواجه هستند، گفت: این مساله را از طریق سیستم وزارتخانه پیگیری می‌کنیم، و با ارتباط‌هایی که بین تولیدکننده و مراجع صدور مجوزها است، موانعی که بر سر راه تولید وجود دارد، رفع خواهد شد.

وی افتتاح طرح‌های تولیدی در کنار احیای طرح‌ها و واحدهای راکد و غیرفعال را از جمله برنامه‌های اقتصادی استان دانست و خاطرنشان کرد: هدف از این اقدام بالا بردن ظرفیت اشتغال واحدها و کمک به‌تولید و اشتغال می‌باشد.

سرمست یادآور شد: به‌صورت میدانی و عملیاتی در کنار تولیدکنندگان هستیم و تولیدگران نیز تشویق می‌شوند که علاوه بر اینکه ظرفیت کامل خود را به‌کار بگیرند، طرح‌های توسعه‌ای را نیز برای آینده ارائه دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز