کشف۷ دستگاه انواع خودرو و موتورسیکلت سرقتی و ۱۳ فقره لوازم داخل خودرو در قم

۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۰۸:۴۶:۲۶
کد خبر: ۱۲۰۳۲۸۵
کشف۷ دستگاه انواع خودرو و موتورسیکلت سرقتی و ۱۳ فقره لوازم داخل خودرو در قم
جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف 2 دستگاه انواع خودروی سبک و 5 دستگاه موتورسیکلت سرقتی و کشف 13 فقره لوازم داخل خودرو در قم خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سرهنگ بهادر اسماعیلی  اظهار داشت: در راستای مطالبه به حق شهروندان،جلب رضایت عمومی و به منظور ارتقاء توان عملیاتی ،کشف وسایل نقلیه مسروقه در دستور کار پلیس قم قرار گرفت.

وی افزود: با پیگیری های مستمر و انجام کار اطلاعاتی و اخذ استعلامات از سامانه شماره گذاری،2 دستگاه خودرو سبک مسروقه شامل1دستگاه هیوندا و 1دستگاه پراید و 5 موتورسیکلت مسروقه ، شناسایی و کشف شد.همچنین عوامل گشتی در سطح حوزه های استفاظی تعداد 13 فقره اموال سرقتی را کشف و به مالباختگان تحویل شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم گفت: از همکاری صمیمانه مردم قدردانی و اعلام می کنیم پیشگیری از جرائم، برخورد با سارقان و جلب رضایت عمومی مردم، از اهداف پلیس در اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی است که به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفته است و نیروی انتظامی جایی برای جولان دادن سارقان و مجرمان در شهر قم باقی نخواهد گذاشت.

سرهنگ اسماعیلی افزود: علاوه بر خدمت گذاری شبانه روزی و بی دریغ پلیس،مردم و رانندگان نیز بایستی با شناخت و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و پرهیز از تخلفات و همچنین مجهز کردن خودروی خود به تجهیزات ایمنی، زمینه آرامش و آسایش خود و دیگران را فراهم سازند.

نظر شما