موسسه مردم نهاد راهی به سوی نجات

برگزاری دوره آموزش عروسک سازی با خمیر

۱۴۰۰/۰۴/۲۲ - ۱۴:۵۸:۵۱
کد خبر: ۱۲۰۶۳۱۳
به همت موسسه مردم نهاد راهی به سوی نجات دوره رایگان آموزش عروسک سازی با خمیرچینی در سرای محله فدک شیخ آباد قم ویژه بانوان 18 تا35 سال برگزار گردید.

به گزارش برنا؛ دبیر موسسه مردم نهاد راهی به سوی نجات طی گفت و گویی از برگزاری دوره رایگان آموزش عروسک‌سازی با خمیر در محله شیخ آباد قم خبر داد.

مهرشاد بوستانی گفت: با حمایت و همراهی معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان و سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری قم دوره آموزش عروسک سازی با خمیر در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی و محرومیت زدایی در این محله کم برخوردار برگزار گردید.

این فعال اجتماعی معتقد است، مهمترین دلیل بروز آسیب های اجتماعی در محلات کم برخوردار در اوّل نبود اطلاعات و مهارت کافی در رابطه با کسب درآمد توسط ساکنین این مناطق می‌باشد و گسترش صنایع دستی کمک شایانی  به مردم این مناطق در کاهش آسیب های اجتماعی خواهد نمود.

بوستانی در ادامه این گفتگو اظهار کرد: با توجه به اهمیت کسب و کارهای خانگی و تاکید صاحبنظران بر درآمدزایی و اشتغالزایی بالای این مشاغل و کم هزینه بودن ایجاد آن، لازم است توجه مسئولین به این قبیل برنامه ها بیشتر شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز