تقدیر امام‌جمعه پردیسان از اقدامات ماندگار شهرداری قم در توسعه فضای سبز

۱۴۰۰/۰۴/۲۵ - ۱۷:۲۷:۵۰
کد خبر: ۱۲۰۷۵۶۳
تقدیر امام‌جمعه پردیسان از اقدامات ماندگار شهرداری قم در توسعه فضای سبز
امام‌جمعه پردیسان قم گفت: امروز شهر قم در توسعه فضای سبز به جایگاه قابل قبولی در سطح ملی دست‌یافته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا حامدی در آئین افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های تفریحی و فضای سبز شهرداری قم که با حضور استاندار قم، شهردار قم، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران استانی و شهرداری برگزار شد، اظهار داشت: امروز شهر قم در توسعه فضای سبز به جایگاه قابل قبولی در سطح ملی دست‌یافته است.

وی با قدردانی از اقدامات شهرداری در افتتاح پروژه‌های مختلف عمرانی و شهری تصریح کرد: به‌عنوان یک شهروند قمی از زحمات تمام عزیزان، حمایت‌های شورا و از زحمات شهردار که از زمان حضورشان در قم تلاش زیادی برای عمران و آبادانی این شهر کشیده‌اند قدردانی می‌شود.

امام‌جمعه پردیسان یادآور شد: روزی می‌گفتند زمین و آب قم شور است و امکان توسعه فضای سبز وجود ندارد، اما این در حالی است که وضعیت  طوری شده که در بخش فضای سبز حائز رتبه‌های برتر در کشور هستیم.

وی همچنین خدمات شهرداری در منطقه پردیسان که در قالب شهرداری منطقه هشت مدیریت می‌شود را ستود و گفت: پردیسان همچنان کارهای مختلف زمین‌مانده دارد که باید بیش‌ازپیش برای رفع آن تلاش شود.

وی با آرزوی موفقیت برای اعضای شورای جدید شهر قم گفت: امیدواریم فرصت خدمت‌رسانی پیش‌آمده را غنیمت شمرده و به دنبال رفع مشکلات شهری به‌ویژه در پردیسان باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز