قم به دنبال سهمیه حداکثری برای واکسیناسیون گروه های هدف

۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۱۰:۳۲:۵۴
کد خبر: ۱۲۱۱۱۶۸
قم به دنبال سهمیه حداکثری برای واکسیناسیون گروه های هدف
استاندار قم نگاه استان را در موضوع واکسیناسیون علیه بیماری کرونا، استفاده حداکثری از ظرفیت سند ملی واکسیناسیون برای واکسینه کردن بیشترین جامعه هدف اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، بهرام سرمست امروز و در حاشیه بازدید از مرکز تجمیعی واکسیناسیون محل دائمی نمایشگاه استان در گفت و گو با خبرنگاران ضمن ابراز خداقوت به دست اندرکاران امر واکسیناسیون کرونا در استان بیان کرد: واکسیناسیون علیه بیماری کرونا در استان بر اساس پیگیری های به عمل آمده و البته سند ملی واکسیناسیون آغاز شده است و ادامه دارد.

وی ادامه دارد: در این روند، واکسینه کردن فاز اول گروه های هدف به پایان رسیده و در ادامه واکسیناسیون فاز دوم در حال انجام است.

استاندار قم با تاکید بر ضرورت توسعه گروه های سنّی واکسیناسیون از دانشگاه علوم پزشکی استان خواست تا درخواست برای واکسیناسیون افراد ۵۵ و یا حتی ۵۰ سال و بیشتر را در دستور کار داشته باشد.

وی با اشاره به این که واکسینه کردن افراد دارای بیماری زمینه ای در اولویت قرار دارد از رسانه ها خواست تا بیش از پیش به تشویق مردم برای تزریق واکسن بپردازند.

استاندار قم همچنین اذعان کرد: سهمیه واکسن استان باید در اسرع وقت به گروه های هدف تزریق شود.

وی در عین حال خواستار توسعه مراکز واکسیناسیون در قم و بویژه در دو منطقه نیروگاه و پردیسان شد و خاطر نشان کرد: گروه های هدف باید بدون تجمع در مراکز واکسیناسیون حضور یابند و به راحتی واکسن خود را تزریق کنند.

استاندار قم همچنین افزود: لازم است تا پیگیری های هدفمند برای تحقق واکسیناسیون اقشار پُرخطر در دستور کار باشد تا این افراد هم به موقع واکسینه شوند.

وی در پایان سخنان خود تأکید کرد: نگاه ما، توجه به استفاده حداکثری از ظرفیت سند ملی واکسیناسیون است تا بتوانیم در اولین فرصت و با بهره گیری از بیشترین سهمیه واکسن، بیشترین جامعه هدف را در استان مورد واکسیناسیون قرار دهیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز