پیش بینی تزریق ۲۰ هزار واکسن به رانندگان حمل و نقل عمومی شهری قم

۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۱۰:۴۴:۴۵
کد خبر: ۱۲۱۱۱۸۱
پیش بینی تزریق ۲۰ هزار واکسن به رانندگان حمل و نقل عمومی شهری قم
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم بیان اینکه پنج هزار راننده وانت در قم ساماندهی شده است، اذعان کرد: بیش از ۲۰ هزار واکسن برای تزریق به کلیه رانندگان حمل‌ونقل عمومی شهری و برون‌شهری در قم پیش پیش‌بینی‌شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، عباس ذاکریان با اشاره به آغاز طرح واکسیناسیون رانندگان حمل‌ونقل عمومی استان و شهر قم اظهار داشت: مکاتبات زیادی در این زمینه با وزارت بهداشت صورت گرفت و با پیگیری‌های ستاد مقابله با کرونای استان، مجوز تزریق واکسن برای حمل‌ونقل عمومی استان گرفته شد.

وی با تشکر از پیگیری‌ها و اهتمام ویژه استاندار و تلاش‌های رئیس دانشگاه علوم پزشکی و رئیس مرکز بهداشت استان برای اخذ مجوز واکسیناسیون رانندگان حمل‌ونقل عمومی افزود: تزریق واکسن رانندگان اتوبوس درون‌شهری قم در روز پنجشنبه صورت گرفت و از روز یکشنبه نیز تزریق واکسن کرونای رانندگان تاکسی درون‌شهری قم به‌صورت خودرویی انجام می‌شود.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با تأکید بر اینکه ۸ هزار راننده تاکسی و اتوبوس شهری واکسن دریافت خواهند کرد، تصریح کرد: تاکنون رانندگان تاکسی‌های بانوان واکسن در کنار رانندگان اتوبوس واکسن کرونا دریافت کرده‌اند.

وی با اشاره به پیش‌بینی تزریق واکسن به رانندگان وانت‌بارها، تاکسی‌های اینترنتی و سرویس‌های مدارس عنوان کرد: با هماهنگی‌های انجام‌شده رانندگان اتوبوس و تاکسی برون‌شهری استان قم واکسیناسیون خواهند شد.

ذاکریان ادامه داد: از فردا و پس از دریافت واکسن توسط رانندگان تاکسی‌های درون‌شهری، به ترتیب تزریق واکسن به اتوبوس و تاکسی برون‌شهری، تاکسی‌های اینترنتی، وانت‌بارها، کامیونت‌ها و سرویس‌های مدارس صورت خواهد پذیرفت.

وی با بیان اینکه پنج هزار راننده وانت در قم ساماندهی شده است، اذعان کرد: بیش از ۲۰ هزار واکسن برای تزریق به کلیه رانندگان حمل‌ونقل عمومی شهری و برون‌شهری در قم پیش پیش‌بینی‌شده است.

 

نظر شما