افزایش احداث بوستان‌های موضوعی در قم/بوستان ملل احداث می‌شود

۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۰۹:۳۲:۵۱
کد خبر: ۱۲۱۲۵۵۱
افزایش احداث بوستان‌های موضوعی در قم/بوستان ملل احداث می‌شود
مدیرکل فنی و طراحی شهرداری قم به احداث بوستان‌های موضوعی در سطح شهر اشاره کرد و گفت: بوستان ملل به‌تازگی طراحی‌شده و بوستان کودک نیز در گذشته اجراشده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، رضا خانه‌زاد یزدی در نشست خبری تشریح عملکرد ۶ ساله شهرداری قم، با بیان اینکه از ۱۰ سال گذشته تمرکز طراحی در بخش‌های مختلف شهرداری وجود نداشته و هیچ مرکز هماهنگی برای طراحی پروژه‌های شهری نبوده است اظهار کرد: خوشبختانه در دوره اخیر با راه‌اندازی چنین مرکزی شرایط بسیار خوبی در حوزه طراحی رقم خورده است.

وی یکی از طرح‌هایی که طی سال‌های گذشته در شهر قم آغازشده را نهضت پیاده‌راه‌سازی دانست و گفت: خوشبختانه این طرح در گام اول که پیاده‌راه ارم بود، بسیار شاخص اجراشده و با استقبال شهروندان مواجه شد و در ادامه نیز به همین‌گونه پیش خواهد رفت.

مدیرکل فنی و طراحی شهرداری قم ابراز کرد: در طراحی این پروژه‌ها تلاش کردیم که تلفیق خوبی از فضای سبز و مسیر پیاده داشته باشیم و رفاه بیشتر شهروندان را رقم بزنیم.

وی به احداث بوستان‌های موضوعی در سطح شهر اشاره کرد و افزود: بوستان ملل به‌تازگی طراحی‌شده و بوستان کودک نیز در گذشته اجراشده است.

یزدی خاطرنشان کرد: در طراحی بوستان‌های بزرگ شهری همچون بوستان هزارهکتاری نیز خلاقیت و استفاده از ظرفیت‌های موقعیت در دستور کار بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز