شهر قم در سالروز میلاد با سعادت امام کاظم (ع) غرق در نور و سرور است

۱۴۰۰/۰۵/۰۹ - ۱۲:۲۰:۵۰
کد خبر: ۱۲۱۳۷۴۵
شهر قم در سالروز میلاد با سعادت امام کاظم (ع) غرق در نور و سرور است
همزمان با سالروز میلاد با سعادت امام موسی کاظم(ع) شهر قم سراسر غرق در شادی و سرور است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم،‌ در سالروز میلاد امام کاظم(ع) شهر قم سراسر غرق در شادی و سرور است و مردم ولایی این شهر با چراغانی خانه‌ها، مساجد و تکایا به جشن نشسته‌اند.

بر اساس این گزارش مجاوران و زائران کریمه اهل بیت (س) در حرم مطهر آن حضرت حضور پیدا کرده اند تا در کنار بارگاه نورانی آن حضرت به جشن و شادمانی بپردازند.

همچنین مردم این عید بزرگ را به یکدیگر تبریک می‌گویند و  به صورت خودجوش با آذین‌بندی در نقاط مختلف شهر، این روز را به شادی می گذرانند.

همچنین به مناسبت سالروز ولایت آن حضرت از شب گذشته در حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران برنامه‌هایی از جمله مداحی، سرودخوانی و سخنرانی در حال برگزاری است.

مسجد مقدس جمکران نیز شاهد زائرانی است که با رعات پروتکل های بهداشتی از شب گذشته به این مکان مقدس آمده تا این میلاد فرخنده را به ساحت مقدس امام زمان(عج) تبریک بگویند.

همچنین امروز قبل از نماز ظهر نیز مراسمی با مداحی حیدرزاده و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین رضوی همدانی برگزار می‌شود و بعد از نماز ظهر سید محسن بنی فاطمی در جمع زائران حرم مدح‌خوانی خواهد کرد.

قبل از نماز مغرب امروز نیز زائران از مداحی حسن پاکزمان و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین محسن حیدری بهره‌مند خواهند شد و بعد از نماز عشا نیز هم‌زمان با شام میلاد مراسمی با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین نظری منفرد، شعرخوانی احمد علوی و مداحی محمد جواد احمدی برگزار می‌شود.

ویژه برنامه شام میلاد نیز با اجرای مسابقه، اهدای متبرکات فاطمی و تواشیح‌خوانی همراه خواهد بود.

نظر شما