کاهش بار ترافیکی هسته مرکزی با اجرای پروژه بازگشایی محور آیت‌الله حکیم

۱۴۰۰/۰۵/۱۳ - ۱۱:۰۱:۴۴
کد خبر: ۱۲۱۵۶۵۲
کاهش بار ترافیکی هسته مرکزی با اجرای پروژه بازگشایی محور آیت‌الله حکیم
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم گفت: محور و تقاطع غیرهمسطح آیت‌الله محمدباقر حکیم یکی از معابری است که بار ترافیکی هسته مرکزی را کاهش می‌دهد و نقش مهمی در سهولت تردد می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سرهنگ غلامرضا صدفی، با اشاره به افتتاح محور و تقاطع غیرهمسطح آیت‌الله محمدباقر حکیم اظهار داشت: این پروژه یکی از معابری است که بار ترافیکی هسته مرکزی را کاهش می‌دهد و به مردم برای دسترسی آسان به نقاط مختلف شهر کمک می‌کند که نقش مهمی در سهولت تردد می‌شود.

وی با بیان اینکه این پروژه تأثیر زیادی بر کاهش ترافیک دارد اضافه کرد: مشکلات داخل شهر در هسته مرکزی شهر مانند معابر چهارمردان و عماریاسر و مسائلی چون اطراف حرم را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم ابراز کرد: بار ترافیک معابری که منتهی به این معبر اصلی می‌شود کاهش می‌یابد و این معبر در آینده کمک شایانی به مدیریت ترافیک می‌کند.

وی با اشاره به نقش این محور در کاهش ترافیک به‌ویژه در ایام و مناسبت‌های معنوی عنوان کرد:در مراسم‌های معنوی اگر نیاز به محدودیت باشد اعمال می‌شود اما باید آن چیزی را بنگریم مسیری است که روزانه به‌طور مداوم از آن استفاده می‌شود.

صدفی در مورد همراهی راهور و شهرداری قم خاطرنشان کرد: یکی از موارد در افتتاحیه و بررسی مشترک بین راهور و شهرداری بحث ایمنی تردد است، وقتی معبر به این مهمی را افتتاح کنیم و اگر ایمنی لازم را نداشته شیرینی کار را از بین می‌برد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم یادآور شد: تعامل خوبی بین راهور و مدیریت شهری در کنترل ترافیک وجود دارد، دراین‌باره لذا حتماً از سیستم‌های هوشمند در کنترل تخلفات استفاده می‌شود و آن ایمنی و سالم بودن ترافیک در این محدوده تضمین شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز