امروز رخ داد؛

افتتاح دو واحد صنعتی در شهرک شکوهیه قم/ تاکید استاندار قم بر حمایت مسئولان از سرمایه گذاری در حوزه ی تامین نیروی برق واحدهای صنعتی

۱۴۰۰/۰۶/۱۰ - ۱۰:۱۶:۱۹
کد خبر: ۱۲۲۷۶۱۶
افتتاح دو واحد صنعتی در شهرک شکوهیه قم/ تاکید استاندار قم بر حمایت مسئولان از سرمایه گذاری در حوزه ی تامین نیروی برق واحدهای صنعتی
استاندار قم در برنامه سه شنبه اقتصادی از دو واحد صنعتی در شهرک شکوهیه قم افتتاح کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم دکتر بهرام سرمست استاندار قم از شرکت تولیدی ایمن محفوظ طب و واحد تولیدی نیرو موتور سهند بازدید و دو واحد صنعتی کیمیا فلز آروین و فاز توسعه شرکت شهاب تایر را افتتاح کرد.

استاندار قم در حاشیه بازدید از این واحدها طی سخنانی با اشاره به اهمیت تامین زیرساخت برق شهرک های صنعتی اظهار کرد: از نظر تامین زیرساخت‌های لازم از زمین گرفته تا برق و آب و گاز اقدام‌های بسیار خوبی انجام شده‌است.

وی افزود: در جهت تامین زیرساخت‌های برق و انرژی دراستان، مذاکراتی را با برخی سرمایه گذاران داشتیم که  در دو زمینه، تولید برق از طریق انرژی‌های پاک و تجدید پذیر و همچنین با استفاده از پسماند ورود پیدا کنند.

وی افزود: به‌زودی شاهد کلنگ زنی و شروع عملیات‌ اجرایی چنین واحدهایی در سطح استان خواهیم بود، و جزء اولویت‌های توسعه سرمایه‌گذاری استان است و به‌شدت دنبال می‌کنیم.

استاندار قم خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذارانی که برای سرمایه‌گذاری در بخش انرژی و تولید برق آمادگی و علاقه دارند، مورد حمایت مدیریت استان هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بخشی از مشکلاتی که توسط واحدهای صنعتی استان مطرح می‌شود، در خصوص طرح‌های توسعه است گفت: برای رفع این مشکل به‌واحدهایی که موفق هستند، زمین واگذار می‌کنیم تا برای تکمیل زنجیره تولید، زمین به‌اندازه کافی در اختیار آنها قرار بگیرد.

سرمست یادآور شد: در کنار مشکل زمین و بیمه، برخی واحدها نیز در رابطه با تامین مواد اولیه مشکلاتی دارند که مقرر شد، سازمان صمت پیگیری کند و مواد اولیه در اختیارشان قرار بگیرد.

وی افزود: برخی واحدهای تولیدی صنعتی استان نیز از نظر ساعت‌های قطعی برق مشکل‌هایی دارند، که قرار شد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری پیگیری کند، بر اساس عبور از این پیک گرما و قطعی برق تدبیری اتخاد شود که این قطعی برق به‌حداقل برسد و با مقتضیات  و فرآیند تولید این واحدها یک انطباق بهتر و بیشتری داشته باشد.

وی بیان کرد: باید در عین اینکه در مصرف برق صرفه جویی می‌کنیم که مشترکان خانگی قطعی برق نداشته باشند، واحدهای صنعتی هم به‌موازات آن بتوانند خط تولید خود را پایدار نگه دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز