دیدار و تجلیل خانواده شهداء از مدیر کل ورزش و جوانان استان قم

۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۰۷:۲۷:۳۲
کد خبر: ۱۲۳۹۲۹۲
دیدار و تجلیل خانواده شهداء از مدیر کل ورزش و جوانان استان قم
با حضور دو خانواده گرانقدر شهداء و مسئول گروه جهادی بنت الله صدر در محل دفتر مدیر کل ورزش وجوانان استان قم از وی به واسطه محوریت قرار دادن شهداء و زنده نگه داشتن یاد و خاطره این عزیزان در برنامه های اداره کل از وی تقدیر و تشکر به عمل آمد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، خانواده شهید اسماعیل آذرنوشان شهید دفاع مقدس و خانواده شهید علی اکبر عربی شهید مدافع حرم و مسئول گروه بنت الله صدر در محل کار رسول منعم مدیر کل ورزش و جوانان حضور یافته و از وی به واسطه محوریت قرار دادن نام و یاد شهداء در برنامه های این اداره کل با اهداء بیانیه این گروه جهادی تقدیر به عمل آوردند.

در این دیدار رسول منعم در سخنان خود اظهار داشت: زنده نگه داشتن نام و یاد شهداء یک رسالت است که ما در حوزه ورزش و جوانان برنامه های متنوعی را برای عملیاتی کردن این رسالت به انجام می رسانیم که یکی از آنها برگزاری منظم مراسمات تجلیل از خانواده شهداء است.

وی ادامه داد: با حضور در خانواده شهداء ، دعوت از خانواده این عزیزان در مراسمات مختلف، برگزاری مسابقات ورزشی به مناسبت های مختلف مزین به نام شهداء و از این قبیل برنامه به وفور در تقویم ورزشی و فرهنگی این اداره کل ثبت و نهادینه شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم تصریح کرد: نام گذاری اماکن ورزشی به نام مقدس شهداء یک حرکت ماندگار است که اماکن ورزشی استان قم نیز به این امر مهم همت گمارده و آنرا به انجام رسانده و ابنیه ورزشی خود را مزین به نام شهداء کرده است.

منعم خاطر نشان کرد: بعد از شهادت سردار دلها، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان قم نام دو خانه ورزشی قم یعنی خانه کشتی و خانه رزمی به نام شهید حاج قاسم سلیمانی تغییر نام یافت.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز