وزیر ورزش و جوانان

توسعه ورزش همگانی، به صورت جدی در دستور کار است/سند تحول ورزش کشور تدوین شده است

۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۱۶:۳۳:۴۶
کد خبر: ۱۲۴۶۷۳۴
توسعه ورزش همگانی، به صورت جدی در دستور کار است/سند تحول ورزش کشور تدوین شده است
وزیر ورزش و جوانان گفت: به هر میزان که ورزش همگانی توسعه پیدا کند و مشارکت های مردمی افزایش یابد از هزینه درمان کاسته می‌شود و از طرفی جامعه‌ای با نشاط و نوع دوست بهتری را تجربه خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سیدحمید سجادی در دیدار با مدیرحوزه های علمیه در قم، با تاکید بر اینکه تجربه ورزش همگانی در دنیا یک تجربه موفق و امتحان پس داده است، گفت: حمایت از ورزش همگانی بصورت جدی مورد تاکید وزارت خانه و دولت سیزدهم است.

وزیر ورزش و جوانان نیز در این جلسه، بیان کرد:بنده ۱۷ سال در رشته دوومیدانی فعالیت کردم و هنوز برخی رکودهای بنده که از آن خود کرده ام جوانان به آن دست نیافته اند و این قبیل مسائل یکی از دغدغه های امروز ورزش کشور است.

سجادی خاطرنشان کرد: توقع از ورزش ایران بالا رفته و در هر رویداد ورزشی که برگزار می شود مردم به دلیل نتایج درخشان گذشته انتظار کسب مدال های متنوع دارند.

به گفته وی، وجود روحیه و مدیریت انقلابی در ورزش جانبازی سبب شده تا عملکرد تیم های پارالمپیکی کشور همیشه قابل دفاع و درخشان باشد.

وزیر ورزش و جوانان یادآور شد: سند تحول ورزش کشور تدوین شده و تلاش می شود در قالب حرکت های ترکیبی با سایر نهادها تحول شگرفی در ورزش کشور به وجود بیاید.

وی با اشاره به رویکرد وزارت ورزش و جوانان در حمایت از ورزش بانوان، خاطرنشان کرد: الگوی حجاب ورزشکاران ایرانی ایده و الگوی بسیاری از کشورهای اسلامی شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز