نخستین دوره مسابقات رباتیک رایکاپ در قم برگزار می‌شود

۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۰۷:۴۱:۰۵
کد خبر: ۱۲۵۱۸۶۶
نخستین دوره مسابقات رباتیک رایکاپ در قم برگزار می‌شود
سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم گفت: نخستین دوره مسابقات رباتیک رایکاپ از سوی سازمان زیباسازی شهرداری قم ویژه دانش آموزان و دانشجویان خلاق برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سیدمحمد موسوی منش با اشاره به برگزاری نخستین دوره مسابقات رباتیک اظهار کرد: این سازمان با مشارکت نهادها و دستگاه‌های مختلف اقدام به برگزاری نخستین دوره مسابقات رباتیک رایکاپ ویژه دانش آموزان و دانشجویان خلاق کرده است.

وی ادامه داد: آموزش رباتیک به‌صورت آنلاین و رایگان از طریق دانشگاه صنعتی قم ارائه و به شرکت‌کنندگان پس از اتمام دوره گواهینامه فنی و حرفه‌ای اعطا می‌شود.

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم با بیان اینکه شرکت برای عموم در این مسابقات آزاد است، گفت: این مسابقات در دو دسته لیگ فوتبالیست‌ها و لیگ ربات نمایشی برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه این رقابت‌ها در لیگ ربات نمایشی با موضوعات مدیریت شهری، ترافیک، شهر هوشمند، مدیریت پسماند، گلخانه هوشمند، خدمات شهری، زیباسازی و پارکینگ هوشمند برگزار می‌شود افزود: به نفر اول این رقابت‌ها  ۱۰۰ میلیون ریال، به نفر دوم ۸۰ میلیون ریال و به نفر سوم ۶۰ میلیون ریال و ۱۰۰ میلیون ریال نیز به ۱۰ تیم برتر و خلاق هدیه تعلق می‌گیرد.

موسوی منش عنوان کرد: در لیگ فوتبالیست‌ها به نفر اول ۵۰ میلیون ریال، به نفر دوم ۴۰ میلیون ریال و به نفر سوم ۳۰ میلیون ریال اهدا می‌شود.

وی با بیان اینکه زمان ثبت‌نام برای شرکت در این مسابقات از یکم آبان ماه تا بیستم آذرماه ۱۴۰۰ گفت: زمان مسابقه نیز ۲۷ تا ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ تعیین‌شده است.

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم اذعان کرد: علاقه‌مندان آثار خود را به دبیرخانه مسابقات به نشانی خیابان شهیدان فاطمی (دور شهر) کوی ۲۸ موسسه خانه رباتیک و به نشانی اینترنتی www.robotic-home.ir ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۷۱۵۵_ ۰۲۵ تماس بگیرند.

موسوی منش در پایان بیان کرد: این رویداد با همکاری موسسه رباتیک، دانشگاه صنعتی قم، دانشگاه شهاب دانش و اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز