متهمان ۳۵ فقره سرقت منزل در قم دستگیر شدند

۱۴۰۰/۰۸/۱۱ - ۰۷:۵۵:۰۷
کد خبر: ۱۲۵۵۱۳۸
متهمان ۳۵ فقره سرقت منزل در قم دستگیر شدند
جانشین فرمانده انتظامی قم با اشاره به دستگیری هفت عضو باند سرقت منزل در این استان گفت: متهمان طی تحقیق‌های صورت گرفته به ۳۵ فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سردار بهادر اسماعیلی در گفت‌وگویی اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در قم، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با بررسی جغرافیای جرم و انجام اقدام‌های پلیسی چهار تَن را در این رابطه شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضایی استان، آنها را دستگیر کردند.

جانشین انتظامی استان بیان داشت: متهمان در ادامه به پلیس آگاهی استان منتقل و در تحقیقات صورت گرفته به ۳۵ فقره سرقت تلویزیون، طلا، ارز و اسباب و اثاثیه منازل مردم اعتراف کردند که سه مال‌خر نیز در ارتباط با این پرونده شناسایی و به دام افتادند.

سردار اسماعیلی خاطر نشان کرد: در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی استان تحویل داده شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان ضمن تاکید بر ضرورت به کارگیری دوربین مداربسته و سیستم دزدگیر برای منازل‌گفت: اکثر سرقت‌ها از منازلی رخ داده که فاقد حفاظت فیزیکی مناسب و تجهیزهای ضد سرقت شامل دوربین مداربسته و علائم هشدار دهنده بوده‌اند.

نظر شما