آیین تکریم و معارفه معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم برگزار شد

۱۴۰۰/۰۹/۰۸ - ۱۳:۱۱:۱۰
کد خبر: ۱۲۶۷۵۶۴
آیین تکریم و معارفه معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم برگزار شد
طی مراسمی با حضور استاندار قم آیین تکریم و معارفه معاون هماهنگی امور زائرین استاندار قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید محمدتقی شاهچراغی استاندار قم در این مراسم جایگاه شهر مقدس قم را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: خدمت به حضرت معصومه (س) و زائرین و مجاورین کریمه ی اهل بیت اولویت اصلی مسئولان استان قم می باشد.

وی حرم حضرت معصومه (س) را کانون عاشقان اهل بیت (ع) دانست و افزود: اعتلای جایگاه قم متناسب با ویژگی های منحصر بفرد مذهبی و فرهنگی این شهر باید در دستور کار مدیران باشد.

شاهچراغی در ادامه با اشاره به ماموریت های معاونت امور زائرین استانداری گفت: توسعه ی زیرساخت های گردشگری زیارتی باید با همکاری سایر دستگاه های دولتی با جدیت دنبال شود.

استاندار قم محور فعالیت های حوزه ی گردشگری در قم را زیارت دانست و تصریح کرد: زیرساخت های تفریحی نیز باید متناسب با شرایط مذهبی استان جهت بهره مندی زائران توسعه یابند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خواستار تلاش برای افزایش ماندگاری زائرین در قم شد و گفت: تحقق این سیاست می تواند به بهبود معیشت مردم قم منجر شود.

شاهچراغی در پایان ضمن قدردانی از خدمات آقای یونس عالی پور، انتخاب آقای مقیمی به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور زائرین استانداری را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: بهره مندی از فضای ایجاد شده و تعامل با سایر مدیران در راستای توسعه ی امر زیارت و اعتلای هویت قم از منظر فرهنگی و اجتماعی باید در دستور کار قرار بگیرد.

انتهای پیام

نظر شما