ارتباط بین المللی حزب موتلفه با ۴۲ کشور دنیا

۱۴۰۰/۰۹/۱۸ - ۱۱:۰۶:۵۶
کد خبر: ۱۲۷۱۷۷۴
ارتباط بین المللی حزب موتلفه با ۴۲ کشور دنیا
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه حزب موتلفه با 42 کشور رابطه دارد گفت: این مساله برای یک حزبی که دولت هم در اختیار ندارد بسیار جایگاه مهمی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، اسدالله بادامچیان در سیزدهمین مجمع عمومی حزب موتلفه اسلامی که صبح امروز در سالن همایش های دارالولایه برگزار شد، با بیان اینکه دوره دوازدهم حزب موتلفه بسیار سخت و پرکار بود اظهار کرد: دولت و دستگاه های مرکزی اکثرا در اصلاح طلبان بود که تمایل به سازش با غرب داشتند که با مشی انقلابی موتلفه مغایر بود و سیاست های غلط کشور را دچار نابسامانی و تورم و مفاسد گوناگون کرد.

وی ادامه داد: ما در این دوران باید به مصلحت انقلاب و سیاست کلان تحمل می کردیم و در زمینه مطالبه گری باید با تدبیر خاصی حرکت می کردیم تا دشمنانی که چشم به اغتشاش در کشور داشتند سواستفاده نکنند و گذار از این مرحله با نهایت آرامش و رای مردم و کنار گذاشتن جریان های غیرهمراه به سرانجام برسد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه افراط و تفریط های گوناگون کار را در این دوره برای دوست داران انقلاب مشکل کرده بود تصریح کرد: اختلافات داخلی اصولگرایی خطر خروج از خطوط صحیح را بالا می برد ولی موتلفه توانست با عنایت الهی وتدبیر مسوولان و همت یاران، در سایه سار ولایت این دوران را به پایان بیاورد.

وی با اشاره به افزایش هزینه های حزب به سبب تورم و رکود اقتصادی خاطرنشان کرد: با وجود این مشکلات توانستیم حزب را به خوبی اداره کنیم و بدهی های معوقه را پرداخته و سامان مالی برقرار کنیم.

بادامچیان گفت: در عین این مشکلات در تمام صحنه های سیاسی حضور پرشور داشتیم و در شورای وحدت و شورای ائتلاف نیز عضویت پیدا کردیم و در استان ها نیز کمک به برقراری وحدت صورت گرفت.

وی با بیان اینکه در این دوران پنج انتخابات مهم داشتیم گفت: یکی انتخابات شورایاری ها و محله یاری های تهران بود که اصلاح طلبان به دنبال پیروزی در آنها برای مقدمه چینی برای انتخابات ریاست جمهوری و مجلس آینده بودند و موتلفه با سازماندهی نیروها توانست 70 درصد به موفقیت برسد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به انتخابات مجلس یازدهم بیان کرد: در این انتخابات با شعار وحدت وارد شدیم و از استان ها هم خواسته شد تا افراد واجد شرایط با 9 شاخص انتخاب شوند؛ 27 نفر از اعضای تهران نیز برای مجلس معرفی شدند و در مسیر وحدت سه نفر در لیست نهایی قرار گرفتند و رای خوبی هم کسب کردند.

وی با بیان اینکه در انتخابات مجلس یازدهم حدود 5 هزار و 300 نشست با اعضای شورای ائتلاف و دیگران برگزار شد گفت: حدود 200 جلسه برای تفاهم بین نامزدهای رقیب برگزار شد؛ 460 گزارش انتخاباتی دریافت شده و بیش از 5 هزار پیامک در این خصوص برای اعضا ارسال شده است.

بادامچیان بیان کرد: انتخابات ریاست جمهوری یک فعالیت انتخابات نبود بلکه یک نبرد بود و اصلاح طلبان با دیگر گروه ها به مقابله پرداختند و در بین اصولگرایان بین اینکه چه کسی می تواند راهگشا باشد و می تواند مشکلات را حل کند بحث بود و نهایتا موتلفه با تکیه بر وحدت آیت الله رئیسی به عنوان نماینده و کاندیدای راهگشا انتخاب شد.

وی گفت: 200 مورد تجمع انتخاباتی داشتیم و تنها در تهران 100 هزار پوستر رئیس جمهور منتخب توزیع شد. در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز کار عظیمی صورت گرفت و 5 هزار نفر در کشور شناسایی شدند که در 14 رشته دانشگاهی و 11 گروه تخصصی تقسیم شدند.  

بادامچیان بیان کرد: سیاست کلان موتلفه در تمام این بخش ها همکاری، همفکری و تعامل با حفظ سیاست های اصلی است.

وی با تاکید بر اینکه حزب موتلفه با 42 کشور رابطه دارد گفت: این مساله برای یک حزبی که دولت هم در اختیار ندارد بسیار جایگاه مهمی است. ارتباط حزب با احزاب کشورهای منطقه و دیگر کشورهای دوست بسیار خوب است.

انتهای پیام

نظر شما