پذیرش رشته‌های حفظ قرآن کریم در مرکز قرآن و حدیث

۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۰۷:۰۱:۳۵
کد خبر: ۱۲۸۷۴۵۱
پذیرش رشته‌های حفظ قرآن کریم در مرکز قرآن و حدیث
به همت مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س) دوره‌های حفظ و تثبیت کل قرآن کریم در طرح‌های یک ساله، سه ساله، چهار ساله و شش ساله ویژه برادران 9 سال به بالا برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها دوره حفظ و تثبیت کل قرآن کریم را به صورت حضوری و مجازی در قالب طرح‌های یک ساله، سه ساله، چهار ساله و شش ساله ویژه برادران ۹ سال به بالا برگزار می کند.

از جمله مزایای این دوره استفاده از روش های نوین حفظ، بهره‌مندی از اساتید مجرب و توانمند، برگزاری برنامه‌های اردویی، پرورشی و تفریحی، امکان مرخصی تحصیلی با هماهنگی آموزش و پرورش، برگزاری کلاس‌های اختصاصی ویژه طلاب در شیفت صبح و برگزاری کلاس‌ها به صورت حضوری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است.

علاقه‌مندان به حفظ آیات نورانی قرآن می توانند با مراجعه به سایت مرکز قرآن و حدیث به نشانی Qhkarimeh.ir به صورت حضوری، تلفنی و مجازی در دوره های تخصصی حفظ ترم زمستان این مرکز ثبت نام کنند.

لازم به ذکر است است ثبت نام در این دوره ها به صورت محدود است و به محض به حد نصاب رسیدن کلاس‌ها دوره آغاز می‌شود.

گفتنی است علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاع از جزئیات کلاس‌های حضوری به لینک https://qhkarimeh.ir/n/D4 و کلاس‌های مجازی به لینک https://qhkarimeh.ir/n/D4  مراجعه کنند و یا با شماره های ۰۲۵۳۷۱۷۵۵۳۰(ساعت ۹ تا ۱۲)،  02537744808 (ساعت ۱۶ تا ۲۰) و ۰۹۳۸۷۴۲۳۸۰۸ (فقط واتساپ یا ایتا) تماس بگیرند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز