معاون جدید شهرسازی و معماری شهرداری قم معارفه شد

۱۴۰۰/۱۱/۰۹ - ۱۰:۰۸:۳۰
کد خبر: ۱۲۹۱۷۲۹
معاون جدید شهرسازی و معماری شهرداری قم معارفه شد
تودیع و معارفه معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم با حضور شهردار قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، در حاشیه برگزاری شورای مدیران شهرداری قم با حضور دکتر سقائیان‌نژاد شهردار، معاونان و مدیران شهری، با گرامیداشت یاد مرحوم غلامرضا جانقربان و تقدیر از خدمات مسعود میلانی، مجید متین‌فر به عنوان معاون جدید شهرسازی و معماری شهرداری قم معارفه شد.

معاون جدید شهرسازی و معماری شهرداری قم در این جلسه اظهار داشت: حوزه معاونت شهرسازی و معماری به دلیل گستردگی وظایف، ارتباط تنگاتنگی با مناطق دارد و در دوره جدید تلاش می‌شود شاهد شهرسازی پویایی در قم باشیم تا رضایت شهروندان نیز از این معاونت افزایش یابد.

مجید متین فر ادامه داد: عامل بسیاری از نارضایتی‌های مردم از حوزه ساخت‌وساز و شهرسازی ارتباطی با شهرداری ندارد و علت آن بلاتکلیفی‌هایی بوده که ناشی از اقدامات سایر دستگاه‌ها و فرسایشی شدن آن‌ها است.

وی با تأکید بر اینکه باید در امر خدمات‌رسانی و پاسخگویی به شهروندان شاهد شتاب‌ده‌ی بیشتر باشیم تصریح کرد: باید شفاف‌سازی منابع و درآمدها نیز عملیاتی شود.

گفتنی است در این جلسه از اقدامات مسعود میلانی سرپرست سابق این معاونت تقدیر و مجید متین فر به‌عنوان معاون جدید شهرسازی و معماری شهرداری قم منصوب شد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز