اجرای ۴۰ هزار متر خط‌کشی معابر اطراف مسجد جمکران در آستانه جشن‌های نیمه شعبان

۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۰۹:۲۰:۰۲
کد خبر: ۱۳۰۲۶۲۴
اجرای ۴۰ هزار متر خط‌کشی معابر اطراف مسجد جمکران در آستانه جشن‌های نیمه شعبان
سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با اجرای خط‌کشی‌های ترافیکی رینگ و معابر اطراف مسجد مقدس جمکران خود را آماده استقبال از جشن نیمه شعبان کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، اجرای خط‌کشی‌های ترافیکی شامل خطوط ممتد طولی و خطوط منقطع، ضمن تغییر چهره معابر مجاور مسجد مقدس جمکران عامل افزایش ایمنی خودروهای سواری، تردد ایمن عابرین پیاده و کنترل و هدایت ترافیک در این معابر خواهد شد.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم در این خصوص گفت: فارغ از اینکه امسال با توجه به شرایط کرونا در کشور و شهر قم مراسم جشن برگزار شود یا ممنوعیت‌های اعمال گردد، سازمان ترافیک نیز همچون سایر قسمت‌های شهرداری آمادگی خود را جهت بزرگداشت جشن جهانی میلاد مهدویت اعلام نموده و اقدامات تخصصی در این زمینه را در دستور کار خود دارد.

حسین شعبان‌زاده افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم و تأمین مواد مصرفی جهت تجدید خط‌کشی‌ها، اجرای خطوط محل ویژه تردد عابرین پیاده و تأمین تابلوهای ترافیکی جهت هدایت و کنترل ترافیک معابر مجاور مسجد جمکران از چندی پیش در دستور کار بوده و این اقدامات تا آخر هفته جاری به اتمام خواهد رسید.

وی رفع نیازهای ترافیکی در این خصوص را با استفاده از توان اجرایی و عملیاتی سازمان عنوان و ابراز کرد: خوشبختانه با حمایت‌های معاون حمل‌ونقل شهرداری قم و اعضای شورای اسلامی شهر، توان عملیاتی سازمان ترافیک افزایش داشته و امروز قادر است بسیاری از وظایف و مسئولیت‌های تخصصی خود را با استفاده از ظرفیت و استعداد درون‌سازمانی اجرا نماید.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز