حافظی رییس جدید ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قم شد

۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۰۹:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۲۸۲۷۸
حافظی رییس جدید ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قم شد
استاندار قم گفت: میزبانی از زایران حضرت سیدالشهدا(ع) در ایام اربعین حسینی(ع) از افتخارات مردم قم است و ان‌شاءالله بتوانیم خدمت بیشتر در این زمینه داشته باشیم و کارهای خوب با قوت استمرار داشته باشد و کارهای جدیدی نیز انجام شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید محمدتقی شاهچراغی در آیین تکریم و معارفه رییسان سابق و جدید ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری، با اشاره به ویژگی‌های استان قم افزود: قم جزو استان‌های خاص کشور است که سالیان زیادی می‌باشد که در ایام اربعین پذیرای زایران حضرت سیدالشهدا(ع) از سراسر کشور و نیز زایران غیرایرانی به ویژه شیعیان هندی و پاکستانی است.

 

وی با بیان اینکه قم شهر کریمه اهل بیت(ع) است، اظهار داشت: ارادتی که مجاوران و همچنین زایران حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) به خاندان عصمت و طهارت(ع) دارند، بر کسی پوشیده نیست.

استاندار قم، مبانی انقلاب اسلامی ایران را برگرفته از فرهنگ غنی اهل بیت(ع) دانست و اضافه کرد: نقطه آغاز این انقلاب نیز از شهر مقدس قم بوده است.

وی با بیان اینکه موضوع عتبات عالیات؛ موضوع صنفی، گروهی و سازمانی خاصی نیست، بیان کرد: ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور به برکت شهیدانی مانند شهید سردار حاج قاسم سلیمانی، مومنان و خیران فعال است.

وی همچنین با اشاره به هشتم شوال سالروز تخریب قبور مطهر ائمه بقیع(ع) ابراز امیدواری کرد که ان شاءالله شرایطی فراهم شود تا مردم قم مشارکت جدی و فعالی در احیای بقاع متبرکه داشته باشند.

در پایان این جلسه که با حضور محمدجلال مآب رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور برگزار شد از خدمات حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین احمدی قمی رییس سابق ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قم تقدیر و رضا حافظی به عنوان رییس جدید این ستاد معرفی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز