علما شجره‌‌ای هستند که سایه آنها بر سر رزمندگان اسلام است

۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۳:۱۶:۱۰
کد خبر: ۱۳۲۸۷۴۹
علما شجره‌‌ای هستند که سایه آنها بر سر رزمندگان اسلام است
اولین فرمانده قرارگاه قربِ خاتم الانبیاء(ص) در بازدید از غرفه انتشارات «دارالصالحین» که ۱۲۰ اثر مکتوب و دیجیتال آیت الله العظمی شیخ محمد یعقوبی را در سی وسومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به نمایش گذاشته، اظهارداشت: امثال آیت الله یعقوبی شجره‌‌ای هستند که سایه آنها بر سر رزمندگان اسلام است و سایه آنها مانع نفوذ شیطان در مغز رزمندگان اسلام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم مهندس محمد ستاری وفایی در مورد نقش علما گفت: عالمانی که در مسیر امام و مقام معظم رهبری حرکت می کنند مانند پیشوایان کوچکی هستند و هر کس که ولایت را درست قبول کند خداوند کمکش می کند چه برسد که آیت الله العظمی باشد.

وی ادامه داد: اما اگر فردی آیت الله العظمی هم باشد اما کوچکترین زاویه ای با ولایت داشته باشد شبیه به خفاش است و اگر شبانه روز به نماز و روزه و عبادت بپردازند کافی نیست.

وی گفت: توصیه می کنم کتاب شبیه به خفاش را بخوانید که در این کتاب آمده که ولایت اساس است و اگر چه نماز و روزه و امثال آن اصل است اما باید در کنار ولایت باشد.

این نویسنده کتاب سیروان و کتاب‌های دفاع مقدس افزود: در آیه ۶۵ نساء آمده : (قسم به خدای تو که اینان اهل ایمان نمی شوند مگر آنکه در خصومت و نزاعشان تنها تو را حکم کنند و آنگاه به هر حکمی که کنی اعتراض نداشته، کاملا تسلیم باشند).

وی گفت: هر چه ولی بگوید باید از ته دل قبول کنید تا خداوند قبول کند که ایمان دارید در غیراین صورت از دین و اعتقاد خارج شدید.

وی تاکید کرد: علمای در راه ولایت درختانی هستند که سایه شان سر رزمندگان اسلام است و اگر نباشند شیطان مانند آفتاب بر سر این ها می زند.

گفتنی است که به همراه مهندس محمد ستاری وفایی، دکتر صدر الحسینی کارشناس مسائل غرب آسیا و دکتر جواهری از پیشکسوتان سپاه پاسداران و مهندس بهمن‌‌پور معاون رادیو و تلویزیون های اسلامی و دکتر حسینی مدیر اجرایی انجمن پیشکسوتان سپاس، در غرفه آیت الله یعقوبی حضور به هم رساندند و از نزدیک با آثار ایشان آشنا شدند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز