تاکید رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بر لزوم توسعه امکانات و تجهیزات حوزه بهداشت و درمان استان

۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۰۹:۴۱:۰۵
کد خبر: ۱۳۲۹۰۵۷
تاکید رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بر لزوم توسعه امکانات و تجهیزات حوزه بهداشت و درمان استان
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بر لزوم توسعه امکانات و تجهیزات حوزه بهداشت و درمان استان متناسب با جایگاه قم تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، آیت‌الله حسینی بوشهری در دیدار رئیس و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به تحول به وجود آمده بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه سلامت گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی اقدامات و خدمات حوزه بهداشت و درمان در روستاها و بخش های شهرستان های مختلف پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه قم به لحاظ قرار گرفتن در محور مواصلاتی استان های مختلف و عزیمت زائران و مسافران زیاد به این استان به دلیل جایگاه فرهنگی و مذهبی افزود: از زمان تبدیل قم به استان امکاناتی جذب شده است اما بین وضع موجود و آنچه باید باشد فاصله وجود دارد و می بایست این  خدمات و امکانات توسعه یابد.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به برنامه‌ریزی‌های دانشگاه علوم پزشکی در حوزه توسعه خدمات آموزشی، درمانی و بهداشتی گفت: برای تحقق این برنامه‌ها باید هیئت های اندیشه ورز و پیگیر، روند پیشرفت برنامه ها و طرح ها و مشکلات را رصد و ارزیابی کنند و برنامه های تدوینی در افق های زمانی گوناگون  اجرا شود.

آیت الله حسینی بوشهری همچنین از تلاش ها و مجاهدت های کادر سلامت کشور در ایام کرونا تقدیر کرد و افزود: نام نیک کادر سلامت در دوران کرونا در تاریخ ماندگار است.

در ابتدای این دیدار دکتر مصری رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های این دانشگاه در هفته سلامت و طرح های آینده حوزه آموزش، بهداشت و درمان استان  ارائه کرد.


انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز