۵۰ رشته ورزشی ویژه بانوان فعال است

۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۰۹:۴۵:۰۶
کد خبر: ۱۳۲۹۴۲۴
۵۰ رشته ورزشی ویژه بانوان فعال است
معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان از فعال بودن ۵۰ رشته ورزشی در سطح ملی و بین‌المللی که بعضا در جرگه قهرمانی و بین‌المللی هستند، خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از قم، مریم کاظمی پور، معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در دیدار با مدیرحوزه های علمیه کشور در سخنانی اظهار کرد: امروز شاهد اولین سفر استانی در سال ۱۴۰۱ هستیم و لذا شهر مقدس قم را به جهت بارگاه نورانی حضرت معصومه(س)، مراجع عظام تقلید و حوزه های علمیه انتخاب کرده ایم.

وی خاطرنشان کرد: پیش از پست معاونت، در جلساتی که برای ارائه نظرات خدمت مراجع عظام تقلید می‌رسیدیم، توسعه در برنامه ورزش بانوان را در سه بخش ارائه می‌کردیم، جدای از اینکه توسعه ورزش بانوان را چه می بینیم و تعریف ما از توسعه چیست؟ توسعه را در واقع به ارتقای سطح سلامت و ارتقای سطح حضور قهرمانی از جنبه‌های فرهنگی، اطلاق می کنیم نه صرفا افزایش تعداد رشته ها.

معاون وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: سعی کردیم با کیفی سازی و اولویت ارتقای سطح فرهنگ ورزش همگانی در کشور به ورزش بانوان کمک کنیم و هم اکنون ۵۰ رشته ورزشی برای بانوان در سطح کشور فعال هستند که بیشتر آن در جرگه قهرمانی فعالیت دارند.

کاظمی پور ابراز داشت: خوشبختانه بانوان در این رشته های ورزشی، حرفه ای شده و عرصه های بین المللی برای آنان گشوده شده است و نیازمند درایت و مدیریت هستند تا فرصت ها به تهدید تبدیل نشوند.


انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز