دسترسی آسان به امکان ورزشی در مناطق محروم قم

۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ۱۳:۴۱:۲۶
کد خبر: ۱۳۳۱۶۷۶
دسترسی آسان به امکان ورزشی در مناطق محروم قم
مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: اولویت کار ما توسعه حضور تمامی اقشار جامعه در عرصه ورزش است با رویکرد دسترسی آسان و ارزان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، ابراهیم سانی‌خانی اظهار داشت: با تعاملات صورت گرفته با سازمان ها به دنبال آسان سازی ورود تمامی اقشار مختلف به محیط های ورزشی هستیم.

وی عنوان کرد: با توجه به محدود بودن اماکن ورزشی تحت اختیار این اداره کل، بهره مندی از ظرفیت های سایر دستگاه های اجرایی خط مشی ما در برنامه ریزی برای توسعه ی ورزش به ویژه ورزش همگانی است.

مدیر کل ورزش وجوانان استان قم گفت: با توجه به این امر که بسیاری از قهرمانان ورزشی استان قم از مناطق کم برخوردار هستند در جلسات تخصصی که با رؤسای هیات‌های ورزشی داشته ایم ترویج ورزش در مناطق محروم و کم برخوردار توصیه شده و دنبال کردن طرح های استعدادهایی در این مناطق در دستور کار قرار گرفته است.

سانی خانی ابراز کرد: با توجه به این امر که ورزشکاران ما فقط به دنبال کسب شهرت و ثروت نیستند، یکی از اموری که مجدانه بدنبال عملیاتی کردن آن هستیم افزایش نیافتن تعرفه ورزش در سطح استان است که با تعاملات صورت گرفته با سازمان ها به دنبال آسان سازی ورود اقشار مختلف به محیط های ورزشی هستیم.

وی تصریح کرد: در فرایند واگذاری اماکن تحت تملک این اداره کل به بخش خصوصی، بندی به بندهای قرار دادها اضافه کردیم که بخشی از سانس ها به بانوان اختصاص داده شود و سانس های در زمان های مشخص به صورت رایگان در اختیار این اداره کل باشد تا با توجه به نیازسنجی صورت گرفته به ورزشکاران اختصاص داده شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم خاطر نشان کرد: ورزشکاران قمی، جوانان غیرت‌مند که عاشق نام قم و ایران هستند، با امکانات اندک همیشه شگفتی‌آفرین بوده‌اند، مردان و زنان قمی همواره ثابت کرده‌اند به ورزش اهمیت زیادی داده‌اند و به دنبال کسب افتخار برای استان و کشورشان هستند، ورزش در قم سن و سال نمی‌شناسد از کودک تا بزرگسال در کنار هم ورزش می‌کنند.

انتهای پیام

نظر شما