تاکید وزیر علوم بر ارتباط هر چه بیشتر حوزه و دانشگاه

۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - ۱۳:۴۶:۰۹
کد خبر: ۱۳۳۲۰۸۴
تاکید وزیر علوم بر ارتباط هر چه بیشتر حوزه و دانشگاه
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با انتشار مجلات و طرح‌های پژوهشی مشترک و تالیف کتاب‌های درسی گروهی حلقه‌های اتصال بین این دو نهاد علمی و آموزشی به یکدیگر نزدیک‌تر کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم محمدعلی زلفی‌گل در بازدید از پژوهشگاه حوزه و دانشگاه درقم، گفت:  یکی از کارکردهای اصلی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه ایجاد ارتباط و اتصال این دو نهاد علمی است که خلاء آن به ویژه در ابتدای انقلاب اسلامی بیشتر احساس می‌شد.

وی اضافه کرد: پژوهشگاه حوزه و دانشگاه برای توفیق بیشتر در فعالیت‌های پژوهشی ورود جدی‌تری به ظرفیت قانونی و ردیف بودجه ۵۰ درصدی و فعالیت‌های مشترک علمی داشته باشد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به فعالیت و افق این پژوهشگاه در ورود جدی‌تر در عرصه بین الملل، گفت: پژوهشگاه حوزه و دانشگاه بعنوان یکی از زایش‌های انقلاب اسلامی باید به جایگاه واقعی خود در کشور دست پیدا کند.

زلفی‌گل گفت: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نسبت به واگذاری پروژه‌های کلان ملی به پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و مهندسی معکوس علمی این قبیل از مراکز علمی و پژوهشی نگاه مثبتی داشته و از آنها حمایت می‌کند.

وزیر علوم در سفر به قم علاوه بر بازدید از دانشگاه صنعتی ، پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و دانشگاه حضرت معصومه(س) با مسئولان  مراکز علمی و آموزشی این استان دیدار و گفت وگو می‌کند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز