برپایی نمایشگاه حضور صدساله خورشید در قم

۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۰۹:۰۶:۱۹
کد خبر: ۱۳۳۴۰۰۶
برپایی نمایشگاه حضور صدساله خورشید در قم
نمایشگاه «حضور صدساله خورشید» با موضوع تصاویر و دستاوردهای مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) در سالن همایش های غدیر در شهر مقدس قم گشایش یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، رئیس مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) در این مراسم که با حضور آیت الله حسینی بوشهری و حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی برگزار شد، در سخنانی اظهار داشت: این مؤسسه تا کنون توانسته است گنجینه عظیمی از آثار و اسناد مرتبط با امام راحل(ره) را به خوبی جمع آوری و حفظ کند.

 

حجت الاسلام و المسلمین علی کمساری تدوین و انتشار آثار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را از دیگر اقدامات مهم این مؤسسه دانست و گفت: برخی از آثار منتشر شده از جمله صحیفه امام(ره)، موسوعه امام(ره) در ۵۰ جلد و دانشنامه امام خمینی(ره) در ۱۰ جلد است.

 

وی با بیان اینکه امروز حدود ۸۰ هزار مقاله با موضوع امام خمینی(ره) در اختیار داریم، خاطرنشان کرد: کتاب های ارزشمندی نیز با موضوعات گوناگون حول این محور توسط مؤسسه تنظیم و نشر آثار منتشر شده و یا اجازه انتشار یافته است.

 

کمساری نمایشگاه «حضور صدساله خورشید» را بخشی از عملکرد سه دهه مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) عنوان کرد و افزود: در راستای ویرایش جدید صحیفه امام راحل(ره)، کارهای علمی و پژوهشی جهت بررسی اسناد به دست رسیده در حال انجام است.

 

وی در پایان با اشاره به تخریب گسترده چهره نورانی حضرت امام خمینی(ره) توسط معاندان و بدخواهان، تصریح کرد: انقلابی بودن یا نبودن حوزه های علمیه، با نسبت نزدیکی و دوری از اندیشه امام راحل(ره) قابل ارزیابی بوده و حوزه ای انقلابی است که بر مدار اندیشه ایشان باشد.

 

نمایشگاه «حضور صد ساله خورشید» به مناسبت یکصدمین سالروز ورود حضرت امام خمینی(ره) به شهر مقدس قم و سی و سومین عروج ملکوتی ایشان، از روز یکشنبه ۸ خردادماه تا روز پنج شنبه ۱۲ خردادماه از ساعت ۱۳ تا ۲۱ در سالن غدیر مرکز همایش های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم پذیرای علاقمندان است.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز