میزبانی از کاروان «زیرسایه خورشید» در مسجد مقدس جمکران

۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۰۸:۵۰:۴۱
کد خبر: ۱۳۳۶۶۹۵
میزبانی از کاروان «زیرسایه خورشید» در مسجد مقدس جمکران
معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران از اجرای برنامه های مختلف در ایام دهه کرامت خبر داد و گفت: روز سه شنبه میزبان کاروان «زیر سایه خورشید» با حضور خادمان آستان قدس رضوی در مسجد مقدس جمکران هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت الاسلام مهدی حسین آبادی با اشاره به اینکه مسجد مقدس جمکران در ایام دهه کرامت برنامه های مختلفی را تدارک دیده است، ابراز کرد: این برنامه ها همزمان با ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) آغاز شده و تا سالروز ولادت امام رضا(ع) ادامه خواهد داشت.

 

وی با بیان اینکه روز سه شنبه میزبان کاروان «زیر سایه خورشید» با حضور خادمان آستان قدس رضوی در مسجد مقدس جمکران هستیم ادامه داد: برنامه های این روز پس از اقامه نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حسینی قمی و قرائت دعای توسل توسط حاج سعید حدادیان آغاز خواهد شد. پیش از اذان مغرب نیز محفل انس با قرآن و عترت با حضور قاریان و حافظان و گروه های سرود و همخوانی برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران به برنامه های پنجشنبه شب اشاره کرد و گفت: مراسم پنجشنبه 19 خرداد نیز پس از اقامه نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت الاسلام سید مجتبی محمدی آغاز و در ادامه دعای پر فیض کمیل با نوای سید محسن بنی فاطمی زمزمه می شود.

حسین آبادی افزود: صبح روز جمعه 20 خرداد ماه مراسم ندبه انتظار با سخنرانی حجت الاسلام سید حسین صدر و مداحی حاج مهدی سروری برگزار می شود. جمعه شب همزمان با شب میلاد امام رضا علیه السلام بلافاصله بعد از نماز عشا محفل جشنی با سخنرانی آیت الله سید مهدی میرباقری، شعرخوانی سید محمد جواد شرافت و مداحی حاج علی حبیب زاده برگزار می شود.

وی ادامه داد: مراسم ظهر میلاد امام رضا علیه السلام نیز روز شنبه بلافاصله بعد از نماز عصر با مداحی سید حسن گل ختمی و مراسم شام میلاد امام هشتم بلافاصله بعد از نماز عشا با مداحی کربلایی محمد حیدری به اجرا خواهد رسید.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران از آمادگی اتاق عقد این مکان مقدس برای برگزاری مراسم پیوند زوج های جوان خبر داد و گفت: در این ایام مجموعه های مختلف فرهنگی مسجد مقدس جمکران از جمله مرکز گل نرگس، جوانه های انتظار، کارگاه های آموزشی کوتاه مدت و تکریم زائران بین الملل برنامه های مختلفی را برای مخاطبان خود با محوریت دهه کرامت اجرا خواهند کرد.

حسین آبادی در پایان خاطرنشان کرد: تبیین و ترویج معارف دعای امام رضا(ع) برای حضرت بقیه الله الاعظم(عج)، دعایی که از ناحیه یونس بن عبدالرحمن به ما رسیده است نیز در دستور کار مسجد برای دهه کرامت قرار دارد.


انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز