جوانی جمعیت دغدغه مهمی است که باید جدی گرفته شود

۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۱:۱۶:۴۱
کد خبر: ۱۳۳۶۷۸۲
جوانی جمعیت دغدغه مهمی است که باید جدی گرفته شود
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قم در جلسه قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اظهار کرد: مبحث جمعیت، جزو اساسی‌ترین مباحث مدیریت هر کشور بوده و توجه به افزایش جمعیت و جوان سازی کشور از مهمترین دغدغه هایی است که باید جدی گرفته شود .

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، احمد حاجی زاده معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار در جلسه قرارگاه خانواده و جوانی جمعیت استان قم که در سالن امام جواد (علیه السلام) استانداری قم برگزار شد گفت: اگر سرباز انقلاب هستیم باید دغدغه های مقام معظم رهبری در خصوص افزیش جمعیت و جوان سازی کشور را سرلوحه اقدامات خود قرارداده و همه در این راه سربازی کنیم.

 

وی با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ ناب اسلامی در راستای تعالی جمعیت و خانواده تصریح کرد: ما در باورها دچار مشکل شدیم و متاسفانه کارکرد و تبلیغات دشمن در این زمینه ما را از مسیر اصلی دور نموده است.

 معاون استاندار افزود: باید با توجه به دستورات اسلام و منویات حضرت امام و مقام معظم رهبری گام های موثری در این زمینه برداشته شود.

حاجی زاده تلاش همه دستگاه های اجرایی برای ادای سهم خود در زمینه اجرای طرح تعالی جمعیت را ضروری خواند و گفت: هر دستگاهی باید با جدیت به دنبال اجرای تکالیف و وظایف خود  در سیاست های کلی ابلاغی جمعیت باشد.

وی با اشاره به نقش مهم سمن ها و مساجد و تریبون های مردمی  در زمینه فرهنگ سازی و تغییر الگوهای اعتقادی گفت:  از سمن های فعال در حوزه جمعیت و خانواده حمایت خواهد شد و همه ادارات دولتی باید ظرفیت های خود را در اختیار  این سمن ها قرار دهند.

در این جلسه که مدیران  دستگاه های مرتبط و نمایندگان سمن های فعال  حضور داشتند در  خصوص راهکارهای اجرای طرح جوانی  جمعیت در استان قم بحث و تبادل نظر انجام گرفت.


انتهای پیام

نظر شما