استاندار قم: بانک های خصوصی منابع خود را صرف توسعه استان کنند

۱۴۰۱/۰۴/۰۱ - ۱۴:۱۲:۲۹
کد خبر: ۱۳۴۲۴۷۷
استاندار قم: بانک های خصوصی منابع خود را صرف توسعه استان کنند
استاندار قم، با تاکید بر ضرورت مطالبه جدی سهم سرمایه گذاری های مردم قم در بانک های خصوصی گفت: این بانک ها باید منابع و درآمدهای خود را صرف توسعه و شکوفایی اقتصاد استان کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید محمدتقی شاهچراغی در چهارمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قم، در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری افزود: کشور دچار مشکل کم‌آبی است و باید در رابطه با تخصیص آب به واحدهای صنعتی راهکار ایجاد شود.

وی ادامه داد: در این زمینه شرکت های آب و فاضلاب (آبفا)، برق و گاز؛ یک بازنگری روی مصرف فعلی واحدهای صنعتی انجام دهند و اصلاح نظام توزیع در این زمینه در واحدهای صنعتی صورت بگیرد و در یک زمان مشخص این مساله تعیین تکلیف شود.

وی در بخش دیگر سخنان خود گفت: سازمان‌های مرتبط، بررسی‌های لازم را، در رابطه با طرح‌هایی که قرار است به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات معرفی کنند، انجام دهند تا طرح‌هایی به بانک ها معرفی شوند که شرایط لازم را برای دریافت تسهیلات داشته باشند.

شاهچراغی با تاکید بر  این که منابع بانک های خصوصی باید صرف توسعه استان شود اظهار داشت:  باید  سهم مردم استان قم از منابعی که در بانک های خصوصی گذاشته و جای دیگری خرج می شود مطالبه بشود.

استاندار قم با بیان اینکه باید بیش از گذشته کار و تلاش کنیم، خاطرنشان کرد: برای رفع موانع و مشکلات و پیشرفت امور؛ نیازمند پیگیری جدی، مستمر و مداوم در امور گوناگون توسط مدیران مرتبط هستیم.


انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز