نوسازی ۴۸ دستگاه تاکسی فرسوده از ابتدای سال در قم

۱۴۰۱/۰۴/۰۴ - ۰۶:۵۸:۵۲
کد خبر: ۱۳۴۳۱۵۶
نوسازی ۴۸ دستگاه تاکسی فرسوده از ابتدای سال در قم
سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 48 دستگاه تاکسی فرسوده که مشمول تبدیل به احسن بوده‌اند، از رده خارج و تاکسی‌های جدید جایگزین آن شده و به چرخه ناوگان حمل‌ونقل عمومی وارد شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم علی نیک با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۸ دستگاه تاکسی فرسوده که مشمول تبدیل به احسن بوده‌اند، از رده خارج و تاکسی‌های جدید جایگزین آن شده و به چرخه ناوگان حمل‌ونقل عمومی وارد شده است اظهار کرد: تبدیل به احسن این تاکسی‌ها به‌صورت پرداخت نقدی بوده که توسط مالکین آن‌ها صورت گرفته و خودروی سمند و پژو جایگزین شده است.

وی ادامه داد: همچنین بر اساس تفاهم صورت گرفته با بانک قرض‌الحسنه رسالت، تاکنون ۲۵ نفر از مالکین تاکسی‌های فرسوده جهت اخذ وام قرض‌الحسنه به مبلغ یکصد میلیون تومان بدون سود و صرفاً با کارمزد ۲ درصد به بانک معرفی و وام را دریافت و به‌حساب ایران‌خودرو واریز کرده‌اند و در نوبت تحویل تاکسی قرار دارند.

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم با اشاره به اینکه این وام از محل سپرده سازمان تاکسیرانی در بانک رسالت بوده و این روند ادامه خواهد داشت، افزود: نحوه پرداخت این وام، بر اساس فراخوان عمومی و دعوت از مالکین تاکسی‌های فرسوده بر اساس پایین‌ترین مدل تاکسی می‌باشد .

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر متأسفانه سایت نوسازی کشور از سوی شرکت‌های خودروساز بسته‌شده و روند نوسازی متوقف‌شده است.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز