اقدامات شهرداری قم در حوزه متکدیان و کودکان کار تاکنون اثربخش بوده است

۱۴۰۱/۰۴/۰۵ - ۰۷:۵۵:۰۶
کد خبر: ۱۳۴۳۶۲۱
اقدامات شهرداری قم در حوزه متکدیان و کودکان کار تاکنون اثربخش بوده است
معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم گفت: متولی اصلی در جمع‌آوری متکدیان و کودکان کار بهزیستی است و شهرداری قم در این امر مشارکت دارد و اقدامات گذشته مدیریت شهری در این خصوص اثربخشی لازم را داشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم مهدی اصفهانیان مقدم در جلسه شورای راهبری خدمات شهری شهرداری قم طی سخنانی اظهار داشت: زمان و نوع دریافت پاسخ در رابطه با مکاتبات سازمان‌های تابعه برای شهرداری مرکز دارای اهمیت ویژه‌ای بوده و این پاسخ‌ها باید در سریع‌ترین زمان و با دقت ارائه شود.

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم یادآور شد: مسائل مالی یکی از مباحث مهم در پیشبرد اهداف سازمان‌های تابعه بوده که لازمه آن پیگیری مستمر چالش‌ها و انتقال مشکلات است.

وی با تأکید بر اهمیت توجه به آموزش در ارتقای شاخص‌های عملکرد سازمان‌های تابعه شهرداری گفت: شاخص‌های عملکرد و ارزیابی باید بر اساس پایه‌های علمی باشد تا بر اساس آن ضمن کاهش آسیب‌های اجتماعی، رضایتمندی شهروندان نیز از پیشبرد پروژه‌های مجموعه مدیریت شهری بیشتر شود.

اصفهانیان مقدم خاطرنشان کرد: با اقدامات انجام‌شده طی سال‌های گذشته شاهد کاهش دست‌فروش‌ها و موارد سد معبر در سطح شهر هستیم ولی هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب مقداری فاصله وجود دارد.

وی اضافه کرد: متولی اصلی در جمع‌آوری متکدیان و کودکان کار بهزیستی است و شهرداری قم در این امر مشارکت دارد و معتقد هستیم اقدامات گذشته مدیریت شهری در این خصوص اثربخشی لازم را داشته است.

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم گفت: کنترل پروژه و ارزیابی عملکرد، دو مساله مهم و محوری بوده که لازم است مدیران شهری نسبت به آن اشراف و اطلاع دقیقی داشته باشند.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز