ثبت نام ۱۱ هزار مستاجر قمی برای دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن

۱۴۰۱/۰۴/۰۷ - ۰۸:۵۱:۰۱
کد خبر: ۱۳۴۴۴۸۳
ثبت نام ۱۱ هزار مستاجر قمی برای دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن
مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت: در سال جاری تا کنون حدود 11 هزار مستاجر قمی متقاضی بهره مندی از تسهیلات کمک ودیعه مسکن بوده‌اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، محمد صادقی در خصوص جزییات تسهیلات اعطا شده برای کمک ودیعه مسکن در استان قم اظهار داشت: از ۱۲ خردادماه ۱۴۰۱ که ثبت نام برای وام کمک ودیعه مسکن آغاز شد تا کنون 10 هزار و 972 نفر در سطح استان قم متقاضی بهره مندی از این تسهیلات بوده و اقدام به ثبت نام کردند.  

وی با بیان اینکه اعطای این تسهیلات به متقاضیان حائز شرایط در حال انجام است اذعان داشت: در فاز یک ثبت نام وام ودیعه مسکن که در سال 1399 انجام شد به شش هزار متقاضی و در فاز دو در سال ۱۴۰۰ به تعداد چهار هزار و 908 متقاضی در سطح استان قم وام کمک ودیعه مسکن پرداخت شده است.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم بیان داشت: ثبت نام برای وام کمک ودیعه مسکن از طریق سامانه‌ جامع طرح های حمایتی مسکن وزارت راه و شهرسازی به نشانی saman.mrud.ir  در بخش ثبت نام تسهیلات کمک ودیعه انجام می‌شود.  

وی با اشاره به اینکه سقف تسهیلات کمک ودیعه مسکن در مرکز استان قم و در سایر شهرهای استان به ترتیب ۷۰ و ۴۰ میلیون تومان است. تاکید کرد: افرادی که متقاضی دریافت تسهیلات ودیعه و اجاره مسکن هستند باید دارای اجاره‌ نامه و کد رهگیری باشند.  

صادقی خاطرنشان کرد: نرخ سود تسهیلات ودیعه مسکن ۱۸ درصد و طول دوره بازپرداخت ۵ ساله است.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز