افتتاحیه دوره‌های تابستانی مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س)

۱۴۰۱/۰۴/۱۱ - ۰۷:۵۶:۰۷
کد خبر: ۱۳۴۵۸۰۶
افتتاحیه دوره‌های تابستانی مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س)
مدیر معارف قرآن و عترت حرم بانوی کرامت با بیان اینکه برای تابستان 1401 بیش از 4 هزار نفر در دوره های آموزشی مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت سلام الله علیها ثبت نام کرده اند، گفت: طی ثبت نام های انجام شده در دوره‌های نونهال، کودک و نوجوان ظرفیت تکمیل شده و در دوره‌های جوان و بزرگ سال به ویژه دوره‌های معارفی هنوز امکان ثبت نام تا هفته آینده وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم،  آیین افتتاحیه دوره های آموزشی مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت سلام الله علیها ویژه فصل تابستان ۱۴۰۱ عصر امروز در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.

حجت الاسلام سیداحمد مشرف در این مراسم با بیان اینکه ما از ۱۷ خرداد ماه ثبت نام دورهای تابستانی مرکز قران و حدیث کریمه اهل بیت سلام الله علیها را آغاز کردیم و تا ۹ تیر این ثبت نام ادامه داشته است، گفت: ثبت نام از خواهران و برادران ۶ سال به بالا انجام شده است و از فردا کلاس‌ها آغاز می شود.

وی ادامه داد: طی ثبت نام های انجام شده در دوره‌های نونهال، کودک و نوجوان ظرفیت تکمیل شده و در دوره‌های جوان و بزرگ سال به ویژه دوره‌های معارفی هنوز امکان ثبت نام تا هفته آینده وجود دارد.

مدیر معارف قرآن و عترت حرم بانوی کرامت افزود: برای تابستان ۱۴۰۱ بیش از ۴ هزار نفر از متقاضیان ثبت نام کرده اند که کلاس های آنها بخشی در مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت سلام الله علیها در شبستان نجمه خاتون حرم مطهر بانوی کرامت و بخشی نیز در شعبه شهدای این مرکز واقع در خیابان صفائیه برگزار می شود.

وی با بیان اینکه ما به طور کلی سه حوزه آموزش شامل حفظ، قرائت و معارف قرآن و اهل بیت علیهم السلام داریم، افزود: مهمترین رشته های آموزشی عبارت از صحت قرائت، تجوید، صوت و لحن، حفظ قرآن، ترجمه و مفاهیم قرآن، حفظ، ترجمه و مفاهیم نهج البلاغه، حفظ، ترجمه و مفاهیم صحیفه سجادیه، احکام، عقاید، سبک زندگی اسلامی، تربیت اسلامی، تغذیه و تندرسی در قرآن و روایات است.

گفتنی است این مراسم با تقدیر از برترین گروه های مسابقات قرآنی تسنیم ویژه حافظان کل قرآن کریم و تقدیر از ممتازان طرح تلاوت کریمه همراه بود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز