گلایه استاندار قم از اجرایی نشدن مصوبات مرتبط با منطقه پردیسان

۱۴۰۱/۰۴/۱۲ - ۰۹:۵۶:۳۱
کد خبر: ۱۳۴۶۳۷۵
گلایه استاندار قم از اجرایی نشدن مصوبات مرتبط با منطقه پردیسان
استاندار قم گفت: مدیران استانی باید ظرف یک ماه آینده مصوبات سفر ریاست جمهوری به قم در خصوص منطقه پردیسان را عملیاتی کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم سید محمدتقی شاهچراغی در جلسه پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان قم در خصوص مشکلات منطقه پردیسان گفت: پیگیری مصوبات مربوط به این منطقه عقب تر از برنامه زمانی پیش بینی شده  است.

 

وی افزود: توضیحات و اقدامات مدیران قابل قبول نیست و باید تا یک ماه آینده با جمع بندی کامل، به صورت عملیاتی و اجرایی و با دست پر مسائل و مشکلات منطقه پردیسان قم را رفع و رجوع کنند.

شاهچراغی اضافه کرد: در مدت یک ماه آینده باید کار عملیاتی انجام شود و مردم نتیجه اقدامات را ببینند و نه اینکه مسائل در حد کاغذ و مصوبه باقی بماند.

استاندار قم کندی روند اجرای مصوبات سفر ریاست جمهوری را پذیرفتنی ندانست و تأکید کرد: مدیران دستگاه های متولی تا زمان تعیین تکلیف نهایی  و رفع مشکلات مردم باید مصوبات را پیگیر یکنند

رفع مشکل کمبود نانوایی در منطقه پردیسان، تعیین تکلیف 8 قطعه زمین برای ساخت زمین های ورزشی، کمبود کلاس درس و هنرستان فنی وحرفه ای ، آسفالت معابر شهرک پردیسان و تعیین تکلیف فعالیت مشاوران املاک بدون پروانه و مجوز که باعث افزایش دلال بازی و رشد قیمت مسکن و زمین در این منطقه شده اند  از مهمترین مسائل و مشکلاتی است که در دست پیگیری و بررسی قرار دارد.


انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز