بررسی ۱۲ پرونده در جلسه کمیسیون طرح‌های غیرکشاورزی استان قم

۱۴۰۱/۰۴/۱۵ - ۰۹:۰۳:۰۴
کد خبر: ۱۳۴۷۷۸۱
در جلسه کمیسیون طرح‌های غیرکشاورزی (کمیسیون ماده ۳۲) استان قم به ریاست سید محمدتقی شاهچراغی استاندار قم، 12 مورد پرونده مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، در این جلسه در زمینه طرح‌هایی همچون ساخت نیروگاه خورشیدی و مجتمع خدمات رفاهی بین‌راهی بحث و تبادل نظر صورت گرفت و مدیران و کارشناسان نقطه‌نظرات خود را بیان کردند.

استاندار قم در این جلسه، با اشاره به دستورالعمل و ضوابط قانونی مربوط به واگذاری اراضی ملی و دولتی برای طرحهای  غیرکشاورزی، بر لزوم رعایت این ضوابط در واگذاری ها تاکید کرد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قم نیز در این جلسه بیان کرد: مباحثی که در کمیسیون طرح‌های غیرکشاورزی برنامه ریزی می شود، حول محور توسعه مشاغل غیرکشاورزی است که نیاز به زیرساخت دارند و عمومیت این زیرساخت ها مربوط به «زمین» می شود و متولی این امر سازمان جهاد کشاورزی استان است.

محمدرضا حاجی‌رضا افزود: دستگاه ها و حوزه های تخصصی که نیاز به زمین برای اجرای طرح‌های خود در راستای توسعه استان (اشتغال و تولید) دارند، درخواست می کنند و زمین با توجه به ملاحظاتی که وجود دارد و استعلاماتی که از دستگاه های مرتبط گرفته و بررسی هایی که انجام می شود؛ مطابق قانون در اختیار آنان قرار می گیرد.  

وی خاطرنشان کرد: در جلسه امروز 12 مورد پرونده مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم در خصوص واگذاری، تمدید اجاره و یا خلع یَد درباره آنان گرفته شد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز