استاندار قم: مدیران ادارات باید پاسخگوی مشکلات باشند

۱۴۰۱/۰۵/۰۲ - ۰۸:۴۱:۱۹
کد خبر: ۱۳۵۴۶۳۶
استاندار قم: مدیران ادارات باید پاسخگوی مشکلات باشند
استاندار قم گفت: برای پیگیری مشکلات مناطق مختلف شهر، کارگروهی متشکل از معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، مدیرکل تبلیغات اسلامی و نمایندگانی از امامان جماعت هر منطقه شکل بگیرد که قطعاً از این طریق می‌توان برای برخی مسائل تصمیم‌گیری کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید محمدتقی شاهچراغی در دومین نشست شورای تعالی مساجد قم، در سالن کوثر اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان افزود: مسجد در طراز انقلاب اسلامی، مسجدی است که امام جماعت، مشکلات محله را به‌دقت شناسایی، و با همکاری پایگاه بسیج و همچنین مسئولان، اقدام‌های لازم را برای برطرف کردن آن‌ها انجام دهد.

وی با بیان اینکه استانداری قم با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی، شهردار و شورای اسلامی شهر یک جهت‌گیری را برای رفع مشکلات شهر شروع کرده است ابراز کرد: ما به‌صورت هفتگی جلساتی را در این خصوص برگزار می‌کنیم، همچنین مصوبه‌هایی زیادی که در سفر رئیس‌جمهور به استان داشتیم نیز در راستای حل مشکل‌هایی مانند مترو، منوریل، فرودگاه، آب شرب و فاضلاب شهری است.

استاندار قم خاطرنشان کرد: این مسائل را در وزارتخانه، مجلس یا سازمان مربوطه قدم‌به‌قدم جلو می‌بریم، ولی حل کامل مشکلات به زمان زیادی احتیاج دارد.

وی با بیان اینکه برخی طرح‌ها شروع، و برخی هم به اتمام رسیده است، تصریح کرد: همه طرح‌ها مربوط به شهر قم نیست و موضوع‌هایی مانند تصادف‌هایی که در جاده‌های استان رخ می‌دهد را نیز در حال اصلاح هستیم.

شاهچراغی گفت: برای پیگیری مشکلات مناطق مختلف شهر، کارگروهی متشکل از معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، مدیرکل تبلیغات اسلامی و نمایندگانی از امامان جماعت هر منطقه شکل بگیرد که قطعاً از این طریق می‌توان برای برخی مسائل تصمیم‌گیری کرد و در این کارگروه باید تمام مسائل و مشکلاتی که از مناطق شهری درآمده، به‌صورت ماهیانه مرور شود.

وی با تأکید بر اینکه مدیران ادارات باید پاسخگوی مشکلات باشند عنوان کرد: عزم این دولت برای گره گشایی از موانع و مشکلات مردم بسیار جدی است و در این عرصه با کسی مماشات نخواهد داشت.

استاندار قم یادآور شد: ما مسیر را برای حل مشکلات پیش می‌رویم، اما تحقق این امر در کوتاه‌مدت امکان‌پذیر نیست‌.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز